Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinka schreef:Ik had contact opgenomen met een vrouw die 10 minuten van ons nieuwe huis woont, een Engelse. Ze had gezegd dat ze al veel mensen kende op paarden gebied. Ik zit er best wel mee dat er nog niemand gevonden was voor het inzaaien van het land. Zij wist wel iemand bij ons in de buurt, een boer.
Ik contact opgenomen, blijkt het onze buurman te zijn, haha. Hij wil het misschien wel doen, ik hoop het. Ze kocht ook hooi en stro bij hem, handig.
lukka63 schreef:Tinka schreef:Ik had contact opgenomen met een vrouw die 10 minuten van ons nieuwe huis woont, een Engelse. Ze had gezegd dat ze al veel mensen kende op paarden gebied. Ik zit er best wel mee dat er nog niemand gevonden was voor het inzaaien van het land. Zij wist wel iemand bij ons in de buurt, een boer.
Ik contact opgenomen, blijkt het onze buurman te zijn, haha. Hij wil het misschien wel doen, ik hoop het. Ze kocht ook hooi en stro bij hem, handig.
Heb het idee dat daar wat meer Engelsen wonen, dat is voor jullie makkelijker qua taal denk ik.
Wij gaan in oktober beginnen met spaans 2x in de week.