Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ik stap ook liever niet in Amerika over als ik bijvoorbeeld naar een stad zou gaan anders dan new york.
Het is zo'n gedoe allemaal
chanicha schreef:Dank jullie, dat van de tijd van de tussenstops is wel goed om mee te nemen! Dit is voor het eerst dat ze buiten Europa gaan dus er gaat een wereld voor ze open, ook qua regels
Oshaa schreef:Wij vertrekken morgen! We hebben de route nu uitgestippeld met een variatie aan Scenic Byways. Worden lange dagen, vooral voor de honden, maar we hebben een goed plan (vind ik) en veel mogelijkheden voor tussenstops.
Het lijkt wel de dagen dat we in Yellowstone zijn net te gaan regenen, maar ja. Al kunnen ze in BC het weer niet meer dan 1 dag vooruit voorspellen, dus kan me voorstellen dat ze het in Yellowstone ook lastig is
chanicha schreef:Onze dochter is aan het boeken via KLM, geld terug ontvangen van de eerder betaalde/geannuleerde tickets![]()
Dus Graceland up they come
SennaS schreef:Ik ben vorig jaar september/oktober zowel op de heen- als terugreis overgestapt op Atlanta. Ik vond het een overzichtelijk vliegveld en alles was erg strak geregeld. Het is inderdaad wel groot.