Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Josien_ schreef:Hebben jullie nog tips in Oostenrijk of Italïe voor een kleine groep met daarin zowel ervaren als startende skiërs/boarders?
Er moet ook iets te doen zijn als je een dagje niet gaat skiën, leuke restaurants of een barretje is leuk maar echte apres ski hoeft niet.
We gaan in de carnaval/voorjaar vakantie en willen 5 of 6 dagen gaan met de auto of vliegen icl. huurauto.
lucifertje schreef:Josien_ schreef:Hebben jullie nog tips in Oostenrijk of Italïe voor een kleine groep met daarin zowel ervaren als startende skiërs/boarders?
Er moet ook iets te doen zijn als je een dagje niet gaat skiën, leuke restaurants of een barretje is leuk maar echte apres ski hoeft niet.
We gaan in de carnaval/voorjaar vakantie en willen 5 of 6 dagen gaan met de auto of vliegen icl. huurauto.
Voor Italië zou ik dan kiezen voor Selva. Eten is echt fantastisch daar! Zowel in het dorp als op de piste. Oostenrijk weet ik niet zo goed.
Soepblik schreef:Heeft iemand ervaring met de wintersportvakanties van TUI? Ik zie daar best wat mooie prijzen onder de 400 euro, inclusief skipas.