Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
? En is dat minder dan 70,- pp? (Daar kom ik op uit met t vliegtuig althans..)
Ik ga altijd met de trein vanuit Brussel en vind het echt ideaal, geen gerotzooi met OV om nog eens in het centrum van Londen te komen. 
MacavityL schreef:DLR station Cutty Sark (kan bijv vanaf Bank) is dichtste bij. DLR en treinstation Greenwich is 10 minuten lopen ongeveer. Vanaf North Greenwich kun je de bus nemen (188 volgens mij).
In Greenwich kun je bijvoorbeeld naar de tijdlijn (Greenwich mean time) ook de old Royal Naval College is erg mooi (mn de Painted Hall).
dat is mijn universiteit, dus mocht iemand Meer info willen over die omgeving en wat er zoal Te doen is Mogen ze mij ook pb-en (university of Greenwich zit in het old royal naval college
)
Ik wou dat ik de centen had om zo spontaan even een weekendje weg te gaan
Ben je al eens eerder in Londen geweest? Anders absoluut even in het London Eye, en het Tate Modern bezoeken (moderne kunst museum) is ook echt een aanrader. Kan je gelijk vanaf St. Pauls over de Millennium Bidge lopen. Natuurlijk shoppen op Oxford Street, ook echt een aanrader om 's morgens door Hyde Park te gaan wandelen. Heel mooi!
Hoe heet je hotel? Ik zat ook aan Hyde Park in een hotel
Ga je een metrokaart kopen voor 3 dagen of ga je het los doen? Of alles lopen natuurlijk 

Het is echt zo ontzettend druk dat ik het liefste alles ontwijk.
Dribbel schreef:Ik ga de 6e naar London toe en ben op zoek naar een winkel/winkels in Central London (omgeving Oxford street etc.) waar ik een mooie (liefst leren) winterjas kan kopen. Prijs rond de 200 pond. Iemand suggesties voor winkels die ik zeker niet mag overslaan?
) Gezellig samen met mn moeder en zusje
ik ben bezig met het plannen van de zomervakantie. WHOEHOEE!