Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

heerlijk!
nu sushi eten en pootjes hoog. Het blijft knap lastig dat de camper rijden zo best snel pijnlijk is. Daarom doe ik het kalm aan. Alleen nu te hopen dat er niemand omver gereden wordt
iets wat niet meer terug te draaien is maar we echt veel verdriet van hebben, door haar falen heeft mijn papa haar niet meer bij bewustzijn gezien die dag, en door de alles overhoop gooiende periode erna ben ik nooit echt lekker aan verwerken toe gekomen.
erachter komen dat de folie niet in een pakket komt maar op een enorme rol.

) van passerende mensen. Een automobilist reed bijna de greppel in 
ze kijken maar uit, ze kunnen niet door me heen, de rol is onderweg geen cm verschoven. Goed knoopwerk, alleen de ontelbare drempels op het laatste stuk waren even spannend. En mijn schouder doet nu extra zeer,
goddank heeftde scootmobiel ook voetgas, dat reed een stuk handiger.
(waardoor ik er een soort van gecamoufleer bijreed
) gecombineerd soms met een of meerdere honden die als een soort menhonden meeliepen. Record drie erg looplustige viervoeters. Of een paard
of een keer een baal hooi wn emmers slobber.
Ik moest soms 20/25 kilo zakken grasbrok meeslepen met de scootmobiel. Dat is ook iets minder gebruikelijk zeg maar
en nog eerder is een van de voorgangers van deze scootmobiel heel lang mijn enige vervoersmiddel geweest zomer en winter. Dan wordr je erg handig in zorgvuldig stapelen van dingen karuna schreef:Ik heb hoe dan ook volledig poep aan de meningen van anderen, lachen ze me uit, succes ik hoop dat het hun dag dan goed maakt, ik denk praktisch en niet voor de buitenwereld,![]()
En ja ik probeer ook er maar het beste van te maken, meer kan ik ook niet doen,