Monique1963 schreef:Mocht er iets heftigs gebeuren waarbij jullie iemand nodig hebben, ik kan met een uur in Toulouse zijn.
Lief van je, hou ik in gedachte, als ik tenminste nog aanspreekbaar ben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinka schreef:Ja gelukkig wel
Toen ik nadat ik wakker was ging ik mijn neus snuiten, zat een beetje verstopt, meteen een bloedbad. Bloedneus, ging gelukkig weer over. Snuit ik net weer mijn neus, weer een bloedbad. Schijnt normaal te zijn, maar vind het toch raar.
Tinka schreef:Gaat al een stuk beter nu, heb even een dutje gedaan vanmiddag want had slecht geslapen.
Ik heb prednison mee gekregen voor 3 dagen, ik vroeg nog of dat geen kwaad kon vanwege mijn diabetes. Was geen probleem volgens de verpleegster.
Nou had ik net een afspraak met de diabetoloog, die schrok van die prednison, is echt slecht voor diabetes patiënten. Ik moet nu even die 3 dagen weer glyclazide erbij nemen.
Heb de brief beter gelezen, moet 2 dagen vloeibaaren koud voedsel. Jek, al die zoete troep, echt niet fijn. En dan 7 dagen geblenderd voedsel, ga maar soep maken dan steeds.
We zitten nu bij de Mac, ik moet kijken hoe Milko allemaal lekkere dingen eet, ik heb maar een milkshake genomen.
Wat wel minder is dat er een stuk glazuur van mijn voortand is. Geen idee hoe dat gebeurd is, wel heel irritant gevoel.