Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
.

JimBeer schreef:alidaenlucky schreef:is er een speciale site voor om te bekijken of er al sneeuw ligt? vind wel leuk om het beetje in de gaten te houden maar heb echt geen idee
waar ga jij heen dan? Het meeste kan je vinden op de sites van de plaatsen zelf, ik weet niet of er een algemene site is met allerlei webcams, alhoewel er soms op een Belgische zender wel eens wordt uitgezonden met de cams van veel wintersportgebieden
Hopelijk blijft het ook zo tot maart!
Ik heb er alweer zo'n zin in! Wij gaan met de kerst bijna twee weken naar Lenzerheide, Zwitserland. We gaan met de auto dus zijn vrij om te bedenken wanneer en hoe lang precies, maar ik vermoed dat we de 22ste vertrekken, zijn we nog mooi op tijd voor alle kerstinkopen
Ik kijk af en toe op de website om het sneeuwbericht in de gaten te houden en op de webcams te bekijken en er ligt al behoorlijk wat gelukkig. Over een week gaan de pistes open.
Jimb0o schreef:Heb ook net een nieuwe jas gekocht!
Laat zien!
Maar aan de andere kant, alles past nu precies bij elkaar: broek, jas, sjaal, truien, handschoenen tot aan mijn helm aan toe. Zo ijdel ben ik dan ook wel weer, dat ik dat leuk vind
Nieuwe helm ga ik in ieder geval niet kopen, dus ik ga wel eens rondkijken naar een outfit die erbij past