Ik heb dan ook een super hotel gehad. Scheelt ook wel dat wij een hotel hadden van de keten Accor (ik werk in de hotelwereld, dus mij zeggen die namen wel wat
), dat is in zulke landen al meer vertrouwd dan een onbekend iets.Ik ben in ieder geval benieuwd of jullie gaan boeken en waarheen je gaat

)
Heb even snel gegoogled, maar zegt me écht niets. Krijgt wel goede beoordelingen inderdaad! En oktober is al snel
De eerste avond dat we er kwamen konden we nog nét aan tafel schuiven omdat het buffet nog op stond. Dus wij zoeken & zoeken naar een vrije tafel.. maar al snel kwam een ober (die van de rozenblaadjes
) ons een tafel aanwijzen. Er lag op dat moment echter nog geen tafellaken op.. Oei, bedacht deze ober zich, dat is natuurlijk ook geen gezicht. Dus 'hoppakee', pakt ie een 'oud' tafellaken, wat eerder die avond op een andere tafel gelegen heeft, van de stapel om deze over onze tafel heen te drapperen
Wij vonden het best een schitterend en érg creatief idee van deze beste ober
We konden er dan ook hartelijk om lachen

denk er wel goed over na, want hij is natuurlijk wel vaak op reis en dan ben je daar wel alleen. maar goed als je het niet probeert kan je er ook weer spijt van krijgen. je kan beter van iets spijt krijgen wat je gedaan hebt dan spijt dat je het niet gedaan hebt
Doe je goed joh, haha!