Ik ben in ieder geval benieuwd of jullie gaan boeken en waarheen je gaat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ja_nee schreef:Ja absoluut, bij mij moet dat ook boven een 8 liggenIk heb dan ook een super hotel gehad. Scheelt ook wel dat wij een hotel hadden van de keten Accor (ik werk in de hotelwereld, dus mij zeggen die namen wel wat
), dat is in zulke landen al meer vertrouwd dan een onbekend iets.
Ik ben in ieder geval benieuwd of jullie gaan boeken en waarheen je gaat
doerakje schreef:hey wat grappig mn vriendje vertelde me net dat het zo ontzettend prut weer was geweest dat moet daan die dag zijn geweest twee drie dagen geleden ofzo?
Ik ben er trouwens over na aan het denken om daar heen te verhuizen zouden jullie dat kunnen?Xx
doerakje schreef:hey wat grappig mn vriendje vertelde me net dat het zo ontzettend prut weer was geweest dat moet daan die dag zijn geweest twee drie dagen geleden ofzo?
Ik ben er trouwens over na aan het denken om daar heen te verhuizen zouden jullie dat kunnen?Xx