Wij vlogen met Sky-air. Opzich redelijk goeie maatschappij. Op de heenreis kreeg je uitleg in het turks en héél gebrekkig engels. Op de terugreis alleen in het Turks en Frans. Nou kon ik het in het Frans redelijk verstaan maar ik ben er zeker van dat niet iedereen dat kon.
Ook kregen we cakejes en belegde broodjes uitgedeeld. De broodjes waren redelijk slapjes maarja, het is eten
. Het cakeje vond ik al vies ruiken, heel geparfumeerd. Maar, mijn moeder zei dat het lekker was dus ik nam een kleine hap wat ik met moeite heb doorgeslikt en meteen daarna heb ik mijn water opgedronken en kauwgom genomen, gatver, wat een vies spul was dat!
Ik heb ik Alanya ook kunnen yet-skiëen voor het eerst van m'n leven. Dat was echt super gaaf, helaas was de yet-ski begrensd en ging niet zo hard.
Ons hotel was wel echt super goed kwa service en best groot. Alleen de kamer was iets minder.
We hadden 2 ligbanken en 2 gewone bedden.
Aangezien we midden in de nacht aankwamen zijn mijn ouders samen in 1 bed gekropen en mijn zus in het ander. Ik ben op een bank gaan liggen met m'n vest over mij heen want er waren geen lakens. De bank hadden we toen nog niet uitgeklapt.
De volgende ochtend zijn wij naar de receptie gelopen over die lakens en deze zouden er worden gebracht, niet dus. Toen heeft mijn moeder lakens van een schoonmaakkar afgepakt en geprobeerd beide bedden uit te klappen. Wat dus niet ging. Ik heb 2 nachten op een bank geslapen, de andere bank was wle getransformeerd tot een bed.
De andere 2 nachten heb ik wel op een bed kunnen slapen, hij kon blijkbaar toch uitgeklapt worden en dat hadden de schoonmaaksters gedaan. Alleen, 1 nadeel. Uitgeklapt waren de veren zo opgespannen dat het zo hard en onprettig lag dat ik er klachten van kreeg. Maarja, lekker op het strand in de zon bijgeslapen