Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niffie schreef:_Florien_ schreef:Iemand lid van de Nederlandse Ski Vereniging ?
Het nieuwste magazine is weer binnen
Nee, maar stond er iets leuks in???
_Florien_ schreef:Offpiste vind ik veel meer een uitdaging, het is echt hard werken, heerlijk die kramp in je benen als je beneden bent ...
Maar vind het ook veel mooier, je bent meestal alleen, dus alle ruimte en de sneeuw is veel beter. Veel meer poeder en je kan zelf je verse sporen zetten
Jemawi schreef:Goh, zie dit topic nu pas![]()
Ik had geboekt, maar mijn vakantie van 30-12 tot 13-01 kan door omstandigheden helaas niet doorgaan![]()
Twee weken Bettmeralp Zwitserland door mijn neus geboord!!
Mocht er iemand nog belangstelling hebben:
De studio die we gehuurd hadden, is nog een week vrij wegens annulering. (06-01-13-01) voor SFR 500 per week.
Zie je er wat in, stuur me dan even een pb voor meer informatie!
Anyway, ik ga nu waarschijnlijk toch nog in februari
terorita schreef:Ischgl heel mooi gebied
C_hristel schreef:@ RXNNE: dit wordt mijn derde jaar.. uuuh tjah hoe heet mijn appartement?? goeie vraag.. Het zit boven de carnevalswinkel ken je die?
Niffie schreef:Jemawi schreef:Goh, zie dit topic nu pas![]()
Ik had geboekt, maar mijn vakantie van 30-12 tot 13-01 kan door omstandigheden helaas niet doorgaan![]()
Twee weken Bettmeralp Zwitserland door mijn neus geboord!!
Mocht er iemand nog belangstelling hebben:
De studio die we gehuurd hadden, is nog een week vrij wegens annulering. (06-01-13-01) voor SFR 500 per week.
Zie je er wat in, stuur me dan even een pb voor meer informatie!
Anyway, ik ga nu waarschijnlijk toch nog in februari
Wat jammer zeg, dat lijkt me echt heer erger. Zelfs nog erger dan dat je weet dat je gewoon een jaar niet gaat.
Helaas kan ik je appartement niet overnemen, ben al voorzien!
Scum schreef:Geef mij maar iets hardere sneeuw (geen ijs hoor). Poeder is volgens mij meer iets voor snowboarders.