Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Uiteindelijk bleek het ook de goede keus, ze besloot wel zuidelijk te gaan, maar dan af te buigen het binnenland weer in.
Morgen heel vroeg gaat de boot naar Bergen, dan heb ik nog de hele zaterdagmiddag om Bergen te verkennen en kan ik zondag eindelijk weer gaan fietsen, naar Kristiansand. Ik ben heel blij om weer onderweg te zijn, de zon schijnt en Noorwegen vanuit de trein is ook niet vervelend.
Gelukkig kom je met een paar woordjes en handen en voeten een heel eind en mocht ik vanochtend niet meer weg van ze.
De jongste heeft nog een accurate tekening van mijn situatie gemaakt.

https://www.nrk.no/osloogviken/evakueringsvarsel-sendt-ut-til-tyrifjorden_-forventer-en-meter-hoyere-vann-1.16514058.
Waar zelfs de zon scheen bij aankomst, al regent het inmiddels wel zoals het hoort. Ik heb mezelf een vervroegd verjaardagscadeau gegeven, een echte Noorse wollen trui.
Let niet op mijn vermoeide hoofd, afgelopen nacht sliep ik aan de kust waar het (natuurlijk) nogal hard waaide en dat hield me behoorlijk wakker omdat ik het gevoel had dat mijn buitentent elk moment weg zou waaien. Verder moest ik om 04:45 op, zodat ik om 06:00 kon inchecken bij de boot.

Winged schreef:Als het goed is ben je inmiddels weer onderweg. Hopelijk met een zonnetje, een goed gevulde maag en heel veel plezier
Misschien had ik te veel vet en koolhydraten gegeten dan ik gewoonlijk eet (taart
), maar toch leek me dat logisch als ik kijk naar hoeveel ik verbrand op een dag. En dat bracht me gelijk op een probleem, want niet eten en wel fietsen is een vreselijk slecht idee.