Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Nu op het nieuws (BBC) dat het hier overal druk is: treinen, ferry en EasyJet klapt er hinderden vluchten uit vanaf Gatwick
ingvdh schreef:Cookies schreef:Ik heb net een artikel zitten lezen dat KLM geen handbaggage meer wil meenemen. Dit om sneller door security te kunnen.
Hoe willen ze dat doen dan? Je hebt toch iets nodig om je paspoort en alle andere paperassen te bewaren.
germie schreef:Camera's, li-ion batterijen, laptops, kwetsbare goederen, allemaal moet dit in de handbagage. Ik heb zo'n koffertje altijd helemaal vol en daarnaast nog batterijen e.d. in de jaszakken. Dus dat niet meer mee mogen nemen zal nooit lukken.
F_Orumster schreef:Kan deze even niet laten
Opgeluchte passagiers beginnen te klappen als vliegtuig opstijgt van Schiphol
https://speld.nl/2022/05/25/opgeluchte- ... -schiphol/
Zelf maar besloten met de auto op vakantie te gaan.
purny schreef:Mijn moeder en zus vliegen in september naar de VS. Moeder vertrekt om 9.15 en zus om 7.35.
Zus heeft een overstap in Frankfurt en moeders vliegt rechtstreeks.
Kregen beiden het advies om 5 uur en 4 uur eerder op Schiphol te zijn.
Hopelijk zal het niet nodig zijn
ZwarteHeks schreef:Foaly schreef:
Update, broertje stapt uit de trein en staat 20 minuten later bij de gate. Hoe dan
Dan zat ik op dezelfde vlucht als jouw broertje
Wij hadden hier hetzelfde, 3 uur van te voren op Schiphol... en binnen 10 minuten door security en passport controle heen.![]()
[ [url=m/iDmbkR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moet wel zeggen, de transfer gedeelte zag er wel druk uit.
Josien_ schreef:purny schreef:Mijn moeder en zus vliegen in september naar de VS. Moeder vertrekt om 9.15 en zus om 7.35.
Zus heeft een overstap in Frankfurt en moeders vliegt rechtstreeks.
Kregen beiden het advies om 5 uur en 4 uur eerder op Schiphol te zijn.
Hopelijk zal het niet nodig zijn
Lijkt me dat je nu nog niet echt kan zeggen hoe de situatie in september zal zijn.
Hopelijk is het tegen die tijd verbeterd.
Eleeke schreef:ApplePapple schreef:Bedoel je hiermee degene die met de auto zijn gekomen en dan de bus naar het vliegveld pakken?
Ik neem aan dat ze Transfer = overstappen van het ene op het andere vliegtuig , bedoelt