Fitzroy schreef:Ik heb nog even een vraagje. Ik kan 8 of 10 dagen boeken, ik ga naar Fayrouz Plaza. Vluchttijden van Transavia zijn nogal ruk terug, pas 20.30 uur. Weet iemand of je die dag nog op je kamer mag blijven?
Heb je dan echt 7 dagen daar of eigenlijk meer 6 ?
Ruk? Juist fantastisch als je pas in de avond terug vliegt.
Volgens mij is de normale uitcheck tijd 10:00, maar je kan je koffer in een speciale ruimte achter laten en de rest van de dag mag je nog gewoon van alle voorzieningen en buffetten enz gebruik maken. Je hebt dan alleen geen eigen kamer meer.
Ik was op de laatste dag nog met een dagtour mee gegaan, maar had een privé transfer naar het vliegveld dus dat ging allemaal net.
Maar je kan óók gewoon de laatste dag lekker aan het zwembad of op het strand liggen. Je loopt vanaf het strand zó de pier op en einde pier stap je bovenop het rif het water in. Dus snorkelen kan ook nog.
10 dagen zijn er dus eigenlijk 8, want aankomst dag en vertrekdag zijn niet de meest leuke dagen, zeker als je op de aankomstdag pas in de avond aankomt, dan "mis" je die gehele dag.
8 dagen zijn er om deze reden eigenlijk 6...
Mijn ideale vluchten zijn heen vroeg in de ochtend en terug zo laat mogelijk in de avond, om zoveel mogelijk tijd op vakantie te zijn.