Het is een mooie groene omgeving hier, mensen zijn echt heel vriendelijk met groeten toen we op de fiets langs kwamen, wat hier overigens ook prima te doen is.
Maar man, ik heb het nu al te warm eigenlijk. Ik weet niet of ik het in de zomer wel zou trekken.
En het is echt een heel eind met de auto, zeker met aanhanger (in dit geval vouwwagen), en blijkbaar is dat ook niet zo ons ding, al hebben we het nu in 2 dagen gedaan.
We zijn er ook achter gekomen dat een taalcursus geen overbodige luxe is.
Het is nogal irritant dat je iemand niet kunt uitschelden omdat hij tegen je auto aangereden is (die geparkeerd stond een bepaald niet klein is) en geen woord van het Chinees Frans verstaat dat hij uitbraakt.
De schade was niet zo heel groot en na een aantal pogingen tot verzekeringswerk was ik er helemaal klaar mee, zijn we ingestapt, heb ik hem 2 middelvingers gegeven en zijn we vertrokken

We gaan dus noord Frankrijk eens op ons ontdek lijstje zetten.
Duitsland is denk ik te duur, ik kan zo in ieder geval niet echt iets vinden wat niet Oost Duitsland is.
Portugal blijft er ook nog even op staan als optie, met het vliegtuig dan wel (daar hebben we ook vrienden wonen).
Maar mooi is het wel hier