Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Love_Laugh schreef:Weet iemand misschien een leuke vakantie bestemming voor in september voor ik en mijn vriend. (We zijn in de twintig allebei.)
Zoeken jullie iets actiefs? Lekker luieren. Heel warm of gewoon normalere temperaturen. Hoeveel budget? En met eigen vervoer of vliegen en hoe lang ongeveer?
Sorry beetje veel vragen, maar er is zo ongelofelijk veel....
Ginger1991 schreef:Miesemuisje schreef:Wij hebben gister geboektPortugal![ [url=m/4mjmJJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Tj4moQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nJAEEX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat ziet er super mooi uit! Welk hotel heb je geboekt? Hier willen we ook nog graag een keer naar Portugal
MarijeR schreef:Ik vond september te lang wachten voor Zuid Afrika en Botswana dus van ellende nog maar een extra trip Zuid Afrika geboekt voor juni![]()
Weekje Kruger om het lange wachten te onderbreken...
Doef schreef:Wij weten het nog niet zeker, maar gaan waarschijnlijk naar Dublin! (Iemand nog aanbevelingen/ervaringen met Ierland?) Hou helemaal niet van die warme zonvakanties, wil juist verkennen! Gambia lijkt mij ook heel gaaf!
MarijeR schreef:MarijeR schreef:Ik vond september te lang wachten voor Zuid Afrika en Botswana dus van ellende nog maar een extra trip Zuid Afrika geboekt voor juni![]()
Weekje Kruger om het lange wachten te onderbreken...
Oh man ik moet echt stoppen...
In januari een geweldige trip naar Wit-Rusland gemaakt en nu toch maar voor eind mei ook nog een paar dagen die kant op voor wildlife fotografie
Margoooo schreef:Mijn zomer is ook gepland: ik ga na mijn stage even een vriendinnetje opzoeken in New York City, dan vanaf daar naar San Francisco om een ander vriendinnetje op te zoeken, met nog een andere vriendin doe ik vervolgens een roadtrip door Californië naar LA, en vanaf daar vlieg ik naar Vancouver. Ga een maand vrijwilligen op een ranch waar ze buitenritten en pony kampen doen. En dan nog 2/3 weken door Canada rondreizen. Ik ben een heel erg blij meisje nu haha
Moet alleen nog even een ticket naar huis boeken vanaf Vancouver, maar dat stel ik nog lekker even uit
Sharani schreef:MarijeR schreef:Oh man ik moet echt stoppen...
In januari een geweldige trip naar Wit-Rusland gemaakt en nu toch maar voor eind mei ook nog een paar dagen die kant op voor wildlife fotografie
Goed bezig Marije! is volgens mij behoorlijk verslavend die wildlife fotografie
.
Ntlie_ schreef:Margoooo schreef:Mijn zomer is ook gepland: ik ga na mijn stage even een vriendinnetje opzoeken in New York City, dan vanaf daar naar San Francisco om een ander vriendinnetje op te zoeken, met nog een andere vriendin doe ik vervolgens een roadtrip door Californië naar LA, en vanaf daar vlieg ik naar Vancouver. Ga een maand vrijwilligen op een ranch waar ze buitenritten en pony kampen doen. En dan nog 2/3 weken door Canada rondreizen. Ik ben een heel erg blij meisje nu haha
Moet alleen nog even een ticket naar huis boeken vanaf Vancouver, maar dat stel ik nog lekker even uit
Wauw! Dat is echt een hele mooie planning!![]()