.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: vakantiebestemmingen 2018!Waar ga jij naar toe op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:19

Ja is misschien wel goed om te weten wat je interesses zijn. Wil je nog uit gaan? De hele week op je luie kont aan strand liggen? Cultuursnuiven? Wat is je budget?

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:21

iirrssjjee schreef:
Love_Laugh schreef:
Weet iemand misschien een leuke vakantie bestemming voor in september voor ik en mijn vriend. (We zijn in de twintig allebei.) :)

Zoeken jullie iets actiefs? Lekker luieren. Heel warm of gewoon normalere temperaturen. Hoeveel budget? En met eigen vervoer of vliegen en hoe lang ongeveer?

Sorry beetje veel vragen, maar er is zo ongelofelijk veel....

Ohja iets meer info is wel handig hahaha
Mag wel warm zijn maar rond de 30 graden is wel warm genoeg. En weinig kans op regen.
wel gewoon dingen bezoeken etc wil niet de hele dag rond het hotel zijn.
Budget heb niet echt een idee maar denk zo rond de 1500 per persoon incl eten/drinken maar wil sowieso niet all inclusive hotel.
Vliegen is prima, niet te lang. 3-6 uurtjes zoiets. Eigen vervoer kan ook hebben een auto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:32

Dan wil ik je Paleokastritsa aanraden op Corfu. Vliegen via Ryanair, en dan dit appartementencomplex. Alles op redelijke loopafstand.
Afbeelding
Valley complex :) Superlieve eigenaar die iedere ochtend persoonlijk je ontbijtje maakt :)

Even extra info. Het eten is superlekker, allerlei leuke restaurantjes zitten er.
Je kunt er onwijs mooi aan het strand liggen, maar je kunt ook een bootje huren en langs de kustlijn varen, en zo kom je op plekken waar je vanaf land niet kan komen.
Afbeelding

Afbeelding

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 22:34

Ginger1991 schreef:
Miesemuisje schreef:
Wij hebben gister geboekt *\%/* Portugal![ [url=m/4mjmJJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Tj4moQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nJAEEX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat ziet er super mooi uit! Welk hotel heb je geboekt? Hier willen we ook nog graag een keer naar Portugal

https://zon.sunweb.nl/portugal/algarve/ ... w=overview

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 23:50

Noord-Cyprus is erg leuk. Daar zijn ook aardig wat uitstapjes, maar is minder toeristisch dan het zuiden. Prima temperatuur ook in september.

Daiss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 09:07

Net terug van een weekje New York City :)
Van de zomer naar de Dominicaanse Republiek, zoveel zin in!

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 10:08

Wauw dat ziet er mooi uit jolien! <3

Mijn vakantie is eindelijk vastgelegd! *\o/*
Eind mei ga ik samen met vriendlief 18/19 dagen Naar Florida {:}

En volgende week naar het onbekende met srprs.me! Ben echt mega benieuwd waar ik terecht kom. Ik hoop op Spanje/Portugal, want ik wil zon :D

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 14:45

MarijeR schreef:
Ik vond september te lang wachten voor Zuid Afrika en Botswana dus van ellende nog maar een extra trip Zuid Afrika geboekt voor juni :):)
Weekje Kruger om het lange wachten te onderbreken...

Oh man ik moet echt stoppen...
In januari een geweldige trip naar Wit-Rusland gemaakt en nu toch maar voor eind mei ook nog een paar dagen die kant op voor wildlife fotografie <3

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 18:08

Mag ik mee in je koffer Marije? :Y) Je maakt zo te horen echt super gave reizen en zoveel ook! Jaloers!!!! _/-\o_

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 19:07

Haha het loopt wel een beetje uit de hand nu _O-
Januari trip was erg gaaf met wolven en in mei kijken of de Lapland-uilen op de foto willen.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 23:33

Mijn zomer is ook gepland: ik ga na mijn stage even een vriendinnetje opzoeken in New York City, dan vanaf daar naar San Francisco om een ander vriendinnetje op te zoeken, met nog een andere vriendin doe ik vervolgens een roadtrip door Californië naar LA, en vanaf daar vlieg ik naar Vancouver. Ga een maand vrijwilligen op een ranch waar ze buitenritten en pony kampen doen. En dan nog 2/3 weken door Canada rondreizen. Ik ben een heel erg blij meisje nu haha :)

Moet alleen nog even een ticket naar huis boeken vanaf Vancouver, maar dat stel ik nog lekker even uit :o

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 15:53

Doef schreef:
Wij weten het nog niet zeker, maar gaan waarschijnlijk naar Dublin! (Iemand nog aanbevelingen/ervaringen met Ierland?) Hou helemaal niet van die warme zonvakanties, wil juist verkennen! Gambia lijkt mij ook heel gaaf!

Leuk Ierland. Wij gaan deze zomer ook naar Ierland. Mijn vriend komt uit Dublin, dus we gaan op familiebezoek, maar dit keer ook naar de Westkust.
Ik ben er al vaak geweest, voornamelijk Dublin en omgeving, dus als je iets wilt weten mag je me altijd een pb sturen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 15:55

Marije: is fotograferen je fulltime baan? En hoe kom je eraan uit qua kosten als ik dat mag vragen? Ik vind het echt heel leuk maar ik ben ook een beetje jaloers erg van mezelf!!!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 16:15

poes schreef:
Marije: is fotograferen je fulltime baan? En hoe kom je eraan uit qua kosten als ik dat mag vragen? Ik vind het echt heel leuk maar ik ben ook een beetje jaloers erg van mezelf!!!

I wish...
Nee hoor is gewoon een hobby.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 17:15

Jeetje! Dan ben je wel zeer dedicated :j ik maak twee grote reizen per jaar en dat kost al zoveel.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 17:32

Het scheelt dat ik vaak gratis kan vliegen, via werk als ik het combineer of op airmiles.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 17:34

Dat scheelt inderdaad flink.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 18:30

MarijeR schreef:
MarijeR schreef:
Ik vond september te lang wachten voor Zuid Afrika en Botswana dus van ellende nog maar een extra trip Zuid Afrika geboekt voor juni :):)
Weekje Kruger om het lange wachten te onderbreken...

In januari een geweldige trip naar Wit-Rusland gemaakt en nu toch maar voor eind mei ook nog een paar dagen die kant op voor wildlife fotografie <3

+:)+ Goed bezig Marije! is volgens mij behoorlijk verslavend die wildlife fotografie :)) .

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 18:53

Margoooo schreef:
Mijn zomer is ook gepland: ik ga na mijn stage even een vriendinnetje opzoeken in New York City, dan vanaf daar naar San Francisco om een ander vriendinnetje op te zoeken, met nog een andere vriendin doe ik vervolgens een roadtrip door Californië naar LA, en vanaf daar vlieg ik naar Vancouver. Ga een maand vrijwilligen op een ranch waar ze buitenritten en pony kampen doen. En dan nog 2/3 weken door Canada rondreizen. Ik ben een heel erg blij meisje nu haha :)

Moet alleen nog even een ticket naar huis boeken vanaf Vancouver, maar dat stel ik nog lekker even uit :o

Wauw! Dat is echt een hele mooie planning! :D :wow:

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 19:13

Sharani schreef:
MarijeR schreef:

+:)+ Goed bezig Marije! is volgens mij behoorlijk verslavend die wildlife fotografie :)) .

Ja en Wit-Rusland ook :D
Alleen de timing is niet echt handig, ik kan bijna vanaf Minsk direct naar Johannesburg vliegen, volgens mij ben ik net 4 dagen thuis tussendoor :')
Maar goed, te mooi om het niet te doen en 4 dagen is lang genoeg om fotokaartjes te legen en wat wasjes draaien en opnieuw de koffer in te pakken :+

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 22:50

Ntlie_ schreef:
Margoooo schreef:

Wauw! Dat is echt een hele mooie planning! :D :wow:

Jaa ik ben echt onwijs blij dat ik het financieel allemaal gelukt is haha. Heb niet voor niets zo hard gewerkt voordat ik vertrok naar de VS.

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 13:16

Gave trip Margo!! <3 Zie hier sowieso prachtige reizen en bestemmingen voorbij komen! Ook reizen voor wildlifefotografie, super gaaf! <3

Ik ga van de zomer eerst naar Zuid-Afrika om rond te reizen met mijn moeder, echt een lang gekoesterde wens die uit komt :D Daarna gaan mijn vriend en ik een cruise over de Middellandse Zee maken, ook heel erg gaaf <3 We starten in Athene en zijn daar nog een extra dag voordat we op het schip stappen. Dan maken we een 15-daagse cruise langs Griekenland, Montenegro, Italië, Sicilië, Spanje en Frankrijk. We komen weer terug in Rome waar we dan nog 3 dagen blijven.

Super zin in *\o/*

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 14:03

Tamara, wauw wat klinkt dat gaaf! <3

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-18 20:01

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 22:33

Iemand nog een leuke tips voor een grieks eiland in Juli?
Ben geneigd naar een zonbestemming te willen ipv Denemarken...