Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 18:20

Er zijn twee voedingsruimtes, zowel in hal 8 als hal 11. :)

En ik ga zondag nog een keer :') :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 18:21

Dus als ik zondag iemand zie lopen met een heleboel gratis spullen dan weet ik dat jij het bent. :P

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 18:51

Jolien87 schreef:
Dus als ik zondag iemand zie lopen met een heleboel gratis spullen dan weet ik dat jij het bent. :P

Lol het stond niet in de planning om het hele riedeltje nog een keer te doen. Maar we hebben best veel niet gezien en won vanmiddag weer kaarten dus dan nog maar een keer. Nee zeggen is niet mijn specialiteit bij gratis dus mochten ze dingen aanbieden zal ik natuurlijk geen nee zeggen :=

snikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 19:45

Ik kom ook even binnenvallen! Ga zondag voor het eerst met mijn schoonzusje, en nou zie ik op de site staan dat er wordt aangeraden om met openbaar vervoer te komen. Nu komen wij met de auto uit Dordrecht, maar ergens bij een park en ride staan en dan met de metro verder is natuurlijk wel een optie. Iemand hier een idee wat dan de beste optie is?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 20:36

Ik zal nog even mijn aankopen van gisteren delen :D

Ik heb dit merk kaassnacks laatst ontdekt toen ze het stonden te promoten bij Jumbo. Ze zijn zó lekker maar normaal 1.69 per doosje, wat ik best prijzig vind. Ik heb dan ook met graagte gebruik gemaakt van de 5 voor €5,- aanbieding. Misschien haal ik er zondag nog wel 5 :P
Afbeelding

Red Bull, alle soorten 4 voor €2,- Maximaal 8 blikjes p.p. Deze twee nieuwe smaken vond ik lekker. Maar had achteraf spijt dat ik maar 4 blikjes heb gekocht, dus zondag nog even langs :)
Afbeelding

Hands off my chocolate, altijd lekker, maar best prijzig. Beursaanbieding was 4 voor €5,- ik heb van deze smaken beide 2 repen genomen, maar de andere missen op de foto (nee nog niet op haha).
Afbeelding

Coolbest, 2 pakken Coolbest + Smoothie receptenboekje voor € 2,- Ik had toevallig net gekocht maar is vrij lang houdbaar dus nog twee pakken meegenomen.
Afbeelding

Lipton Ice tea, 3 pakken naar keuze voor € 2,- Ik heb de gelegenheid gegrepen met de miniblikjes om even twee smaken te proeven en deze ook meegenomen.
Afbeelding

Senseo, twee pakken a 36 pads naar keuze voor 4 euro.
Afbeelding

Ik heb voor 5 euro de beurstas gekocht, en 2 euro teruggevraagd bij Scoupy. Uiteraard zat er meer in dan dit, maar ben ik de enige die aan de hand van de foto's een grote tube tandpasta verwacht had? :')
Afbeelding

Dreft platinum vaatwasser tabs, zakje met 10 stuks voor €1,- Mochten er 2 per persoon meenemen. Dus hadden er in ieder geval weer vier zakjes bij voor de voorraad. Zal mij benieuwen of ze er nog zijn zondag, want daar waren ze vrij bang voor geloof ik. :=
Afbeelding

Ik vergeet altijd de naam van deze shop, maar ze staan er elk jaar met een paar rekken met 1 euro sieraden. Voor 2 euro dus deze 2 kettinkjes gekocht :)
Afbeelding

Best for your friend, kleine kuipjes hondenvoeding. Ik kocht 20 kuipjes voor 10 euro, wat 50% korting inhoud. Een mooi koopje voor ons. Dozen zijn 16 kuipjes, maar had nog 4 losse ook ;)
Afbeelding

Nakd, deze repen zijn glutenvrij en melkvrij, ik nam ze mee als kadootje voor een vriendin met een heel streng dieet wegens intoleranties. Eigenlijk is de aanbieding een mixdoos, maar na mijn uitleg was men zo aardig om mij gewoon 10 dezelfde repen te verkopen. Ik betaalde voor 10 repen €5,- Normale winkelprijs zou neerkomen op € 7,50. Je kon ook kiezen voor 20 voor €9,-
Afbeelding

Koetjesrepen, ik liep net terug van de red bull toen ik achter me hoorde roepen dat de koetjesreep karamel bijna op was. Aangezien ik die héél graag wilde proberen gauw naar de stand gegaan en 1 van de laatste zakken van dat moment weten te bemachtigen. (Het was geen reclamepraatje, want toen ik even later langsliep hoorde ik hem tegen iemand zeggen 'de karamel is op').
Ik kocht een setje van 4 pakjes voor € 3,- Je kon ook kiezen voor een Koetjesreep broodtrommeltje erbij dan werd het (ik dacht) € 5,-
Afbeelding

Beemster kaas, de aanbieding kostte € 3,- Daarvoor kreeg je 1 pakje Beemster Belegen en 1 pakje Beemster mosterd. Die laatst wilden wij niet en mochten 2 pakjes gewone Belegen meenemen. Er hoort ook nog een bon bij. Er werd gezegd dat je daarmee in de winkel nóg een pakje kon halen. het blijkt echter om een geld terug actie te gaan en op=op dus ik vind deze voorlichting niet geheel eerlijk.
Afbeelding

Bettine geitenkaas, ik háát geitenkaas, maar deze nam ik mee voor dezelfde vriendin als de Nakd repen. Voor 2 producten naar keuze betaalde ik € 2,-
Afbeelding

De vaatwastabs en Senseo zijn niet door mij afgerekend, dus bij elkaar was ik € 44,- kwijt. Dan heb ik het niet over het parkeren, de tank LPG en de oppas voor de hond := Dat zal bij elkaar ruwweg nog eens datzelfde bedrag geweest zijn :P

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 20:47

Spijtig dat we dit jaar niet gaan of gegaan zijn.
Volgens jaar eens proberen weer denk ik! :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 21:23

Stamper schreef:

Waarom ben je niet geweest? Kon het niet of had je geen zin en kriebelt het nu toch bij alle verhalen en foto's? :)

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 21:27

Ik heb de huishoudbeurs shopper ook gekocht en ik dacht inderdaad ook dat het en tube tandpasta zou zijn. Voor de rest heb ik dit jaar best veel gratis gehad

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 21:52

_kimm schreef:
Ik heb de huishoudbeurs shopper ook gekocht en ik dacht inderdaad ook dat het en tube tandpasta zou zijn. Voor de rest heb ik dit jaar best veel gratis gehad

Heb jij nog dingen ontdekt/gekregen die niet in mijn vorige overzicht van donderdag staan? :D

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 21:56

Wow Alwiene, flink geshopt dus :oo :D

Zondag mag ik ook weer :):)

Edit: oeps, ik bedoel zondag ipv morgen _O-
Laatst bijgewerkt door WiskyBokjes op 24-02-17 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 22:03

WiskyBokjes schreef:
Wow Alwiene, flink geshopt dus :oo :D

Morgen mag ik ook weer :):)

Ben jij er zondag ook nog of dat dan weer net niet?

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 22:04

Oeps foutje, ik bedoel dat ik zondag weer mag i.p.v. morgen. :') Ik moet morgen gewoon bij mijn bijbaan werken.
Dus ik ben er zondag wel bij!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 22:09

Alwiene schreef:
Stamper schreef:

Waarom ben je niet geweest? Kon het niet of had je geen zin en kriebelt het nu toch bij alle verhalen en foto's? :)

Ik kon niet nee.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 23:29

Wat jammer Stamper! Hey ik zie ineens het kadootje bij je naam, gefeliciteerd!! Hopelijk kun je er volgend jaar wel weer bij zijn!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 00:23

Ik was vandaag voor de tweede keer op de beurs deze week..
Dit keer met bokker Marjoow..

Ik heb even getest of de vloer lekker lag... dat vonden ze daar niet zo'n goed idee.. dus ik moest mee naar de ehbo post :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 00:28

:') en vloer goedgekeurd? , oh werken er lekkere mannen bij de ehbo? Verder gaat alles prima?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 01:14

Fem schreef:

Ik heb even getest of de vloer lekker lag... dat vonden ze daar niet zo'n goed idee.. dus ik moest mee naar de ehbo post :')

Ja dat kan toch ook niet in die drukte?! Neem aan dat de ehbo gecontroleerd heeft of je wel goed bij je hoofd was? :')

Zonder dollen...alles nog heel een dag nog vol kunnen maken?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 01:41

Rebecca schreef:
:') en vloer goedgekeurd? , oh werken er lekkere mannen bij de ehbo? Verder gaat alles prima?

Als je op ouder valt misschien :')

Alwiene schreef:
Fem schreef:

Ja dat kan toch ook niet in die drukte?! Neem aan dat de ehbo gecontroleerd heeft of je wel goed bij je hoofd was? :')

Zonder dollen...alles nog heel een dag nog vol kunnen maken?

Ja belachelijk hè.. wie haalt dat nou in z'n hoofd..
Ja, weer helemaal in orde..
Ik was flauwgevallen O:) :')

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 08:17

Alwiene schreef:
_kimm schreef:

Heb jij nog dingen ontdekt/gekregen die niet in mijn vorige overzicht van donderdag staan? :D

Binnen op de hhb hetzelfde gevonden. We hebb ik nog 5 gratis fotos afgedrukt bij het kruidvat. Buiten stonden Honig. En ik geloof maggi maaltijd mixen uit te delen.

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-17 11:33

Gisteren een hele leuke en gezellige dag gehad mede dankzij Alwiene!

Ook nog voor een aantal bokkers wat meegenomen :j

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 11:49

Alwiene schreef:
Wat jammer Stamper! Hey ik zie ineens het kadootje bij je naam, gefeliciteerd!! Hopelijk kun je er volgend jaar wel weer bij zijn!

Dankjewel!
Ja jammer is het ook wel. Ben afgelopen 2 a 3 jaar ook niet geweest. Maar collega s enzo gingen en dan kom je dit topic tegen is dan toch wel weer leuk!

Vooral nu met de redbull ben gek op de blauwe bosbes dat dat is. En de koetjes repen, wist niet dat ie in het wit er was. Lijkt me heerlijk! :oo

snikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 13:15

Niemand die toevallig een tip heeft over vervoer? Eventueel parkeren e.d.?

Gashmiron

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 13:18

Wij gaan altijd met de auto, als je er optijd bent heb je waarschijnlijk gewoon plaats. Als je pas om 12/1 uur er bent dan waarschijnlijk niet meer

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 13:20

snikky schreef:
Niemand die toevallig een tip heeft over vervoer? Eventueel parkeren e.d.?

Ik zie dat je langs Amsterdam zuid oost komt. Bij station Holendrecht kan je gratis parkeren. Is dan nog 10/15 min met ov dan. Geen idee of het het handigste is :P

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 13:54

Stamper troost je, de nieuwe smaken koerjesrepen zijn al op daar. Had nog extra willen halen morgen maar kan al niet meer. :(

Qua parkeren, ik wil er perse tussen 10 en half 11 zijn. Op de snelweg staat dan al dat de Rai vol is maar uit ervaring hebben we dat genegeerd en doorgereden naar de Rai en daar gewoon kunnen parkeren! Maar veel later moet je niet meer komen vrees ik. Dus wij gaan morgen ook weer vroeg.