En ik ga zondag nog een keer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Dus als ik zondag iemand zie lopen met een heleboel gratis spullen dan weet ik dat jij het bent.
Fem schreef:Ik was vandaag voor de tweede keer op de beurs deze week..
Dit keer met bokker Marjoow..
Ik heb even getest of de vloer lekker lag... dat vonden ze daar niet zo'n goed idee.. dus ik moest mee naar de ehbo post
Rebecca schreef:en vloer goedgekeurd? , oh werken er lekkere mannen bij de ehbo? Verder gaat alles prima?
Alwiene schreef:Fem schreef:Ik was vandaag voor de tweede keer op de beurs deze week..
Dit keer met bokker Marjoow..
Ik heb even getest of de vloer lekker lag... dat vonden ze daar niet zo'n goed idee.. dus ik moest mee naar de ehbo post
Ja dat kan toch ook niet in die drukte?! Neem aan dat de ehbo gecontroleerd heeft of je wel goed bij je hoofd was?![]()
Zonder dollen...alles nog heel een dag nog vol kunnen maken?
Alwiene schreef:_kimm schreef:Ik heb de huishoudbeurs shopper ook gekocht en ik dacht inderdaad ook dat het en tube tandpasta zou zijn. Voor de rest heb ik dit jaar best veel gratis gehad
Heb jij nog dingen ontdekt/gekregen die niet in mijn vorige overzicht van donderdag staan?
Alwiene schreef:Wat jammer Stamper! Hey ik zie ineens het kadootje bij je naam, gefeliciteerd!! Hopelijk kun je er volgend jaar wel weer bij zijn!