Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Max_en_Max schreef:Ik heb sinds gisteren een job gevonden als rider op een endurance training stal in sunshine coast (australie), zit nu bij de mc donalds ()te wachten tot ze me ophalen, we gaan meteen naar een meerdaagse competitie!
heb zelf totaal geen ervaring met endurance en arabische paardjes, dus ben heeeel benieuwd
Waarschijnlijk blijf ik 1-2 maanden.
Max_en_Max schreef:Ik heb sinds gisteren een job gevonden als rider op een endurance training stal in sunshine coast (australie), zit nu bij de mc donalds ()te wachten tot ze me ophalen, we gaan meteen naar een meerdaagse competitie!
heb zelf totaal geen ervaring met endurance en arabische paardjes, dus ben heeeel benieuwd
Waarschijnlijk blijf ik 1-2 maanden.
Navanja schreef:Ramona, ik heb je denk een bericht gestuurd! Zit hier voor nu helemaal Goed, maar toch trekt het om weer verder te reizen! Ik heb nu verschillende sollicitaties lopen, voor vanaf het najaar. Als iemand nog tips heeft!
XNonnetje schreef:Ik heb alleen een probleempje, ik spreek niet zo goed Engels. Ik heb het wel veel op school gehad,
maar het was al nooit mn beste vak.. Ik vroeg me af of iemand hier er misschien ervaring mee heeft? Pik je de taal snel op? Als ik het echt wil moet ik ook nog even gaan bellen, en dat lijkt me ook al erg lastig
abbycootje schreef:De stal waar ik vrijdag was was echt helemaal niks ongeregeld, geen leuke mensen..
Vanmorgen een dagje op een andere stal geholpen wat wel heel goed beviel.
Niet enorm groots, maar wel heel georganiseerd en modern (aqua stapmolen, threadmill) ..
Beviel heel goed dus nu hopen op een aanbod, ik wordt vanavond gebeld