Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ik snap een ding alleen totaal niet. Jaren geleden zijn we een keer met halloween naar walibi geweest (was toen alleen nog entree betalen de rest was gratis) en dat was eens maar nooit meer. Sfeer was naar, veel groepen die de boel lopen te verpesten, agressie enz.
Alleen de opzet in Movieworld is nagenoeg gelijk, daar betaal je nog steeds entree alleen, het is er ook idioot druk soms maar de sfeer is prettig ook in de drukte. De acteurs hebben alle vrijheid in bewegen, foto of niet. Geen beveiligers om zich heen nodig,(al lopen er voldoende rond trouwens) ze kunnen alleen rondlopen zonder problemen te krijgen. Er zijn wel eens kleine groepjes die proberen een acteur het lastig te maken en dat doen ze echt maar een keerde eerste keer dit jaar twee knullen van een jaar of 15 denk ik. Na een kwartier dropen ze af met de staart tussen de benen omdat ze zo werden belaagd door een stel acteurs die ze bleven achtervolgen. Gna gna.
Al die jaren een keer wat meeemaakt, een doorgedraaide nederlander die in de wachtrij van een achtbaan begon in te meppen op de mensen voor hem. Eenmaal de achtbaan uit flipte hij verder, raakte mij ook en vernielde tussendoor ook nog even de shop. De man is snel en zorgvuldig afgevoerd door een bende bewakers en is meteen door de politie verder meegenomen. Maar dat stond dus los van Hallloween eigenlijk.
Waardoor zit er zoveel verschil in twee beide identieke parken in aanpak van Halloween en de sfeer?
nine1987 schreef:Toch vind ik dat je de sfeer zelf maakt.. Als er lui lopen te zieken, loop je de andere kant uit..
Wij hadden gisteren een fantastische dag.. Iets te laat vertrokken voor het mooie, maar zeker niet minder lol gehad..
Je weet dat het uitverkocht is en je weet ook dat het druk gaat worden.. Tja, pas je erop aan of ga niet.. Simple as that..
nine1987 schreef:Ja, heel hard misschien.. Maar ook als acteur weet je waar je aan begint.. Let wel: ik praat het ongepaste gedrag van bezoekers niet goed!!
Maar scares aangepast op de bezoeker, kan ik ook niet echt zeggen.. Ze deden toch allemaal vrijwel steeds hetzelfde eigen trucje steeds..
[***] schreef:Jolien87 schreef:Ja, met Halloween zijn er nog weer extra shows en nog meer acteurs.
Ik vond in Haunted Holidays dat meisje met het gebroken hart echt gruwelijk, dat huilen ging door merg en been.
Wauw die heb ik gemist, waar ongeveer was die?
Citaat:Ik schrok me een ongeluk van de kerstman die uit de kerstboom kwam