Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esmee_98 schreef:Sokje_6 schreef:Als ik naar Zuid-Afrika vlieg wil ik met KululaLijkt me hilarisch!
''Bij het plotseling wegvallen van cabinedruk zullen maskers uit het plafond tevoorschijn komen. Stop met schreeuwen, pak het masker, en trek deze over uw gezicht. Indien u samen met een kind reist, plaatst u dan eerst uw eigen masker voordat u uw kind helpt. Reist u met meerdere kinderen, kies dan uw favoriet.''
''Denkt u bij het verlaten van het vliegtuig aan uw bezittingen. Alles wat achtergelaten wordt zal gelijkmatig worden verdeeld onder de stewardessen. Gelieve geen kinderen of echtgenoten achter te laten.''
''Denkt u bij het verlaten van het vliegtuig aan uw bezittingen. Indien u toch wat achterlaat, zorgt u er dan alstublieft voor dat het iets is waar wij ook wat aan hebben.''
En het vliegtuig is ook al zo handig: http://capetownrocks.nl/nieuws/wp-conte ... banketstaaf-2.jpg
Is dit serieus?![]()
![]()
Marjoow schreef:friendly schreef:Ik geloof ook niet helemaal dat zigzaggen mag.. En riskeren piloten met dergelijke acties hun baan niet? Nee sorry... Dream on..
Als passagier zijnde zou ik dat ook helemaaaaaal niet tof vinden
Petrichor schreef:Keet schreef:Half drie in de ochtend? Volgens mij komen er dan geen passagiersvluchten binnen op Schiphol ivm de omwonende en het geluid
Wij landen de terugweg ook rond deze tijd, dat kan dus wel kloppen.
friendly schreef:Ik geloof ook niet helemaal dat zigzaggen mag.. En riskeren piloten met dergelijke acties hun baan niet? Nee sorry... Dream on..
Petrichor schreef:purny schreef:In de nacht landen meestal charter vliegtuigen vanaf ongeveer 5.00 landen ook intercontinentale vluchten
De hele nacht door landen er ook gewoon intercontinentale vluchten, althans op Schiphol. Hoogst waarschijnlijk stukken minder als overdag, maar ze landen wel gewoon.
elenaMM77 schreef:inmiddels ook info opgezocht over het aantal stoelen in de cockpit..
overal staat 2 stoelen in de cockpit en 1 opvouwbare voor een observer.
in alle grotere toestellen zijn er in totaal 3 klapstoelen aanwezig 1 daarvan is voor de observer in de cockpit de anderen bevinden zich elders in het toestel.
ik zie dus niet hoe er met een vriendje tijdens het stijgen en dalen in de cockpit verbleven kan zijn..
graag foto's van deze gebeurtenis.. want die zul je toch wel gemaakt hebben? is immers een once in een lifetime gebeurtenis.