lieveli schreef:Ik hoop oprecht dat je geen spijt krijgt van je vertrek. Ik wens je het beste!
Ik hoop het ook, het is een keuze die ik nu maak. Ik heb er wel goed over nagedacht. Dankjewel!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BelleFleur schreef:Als je leerkracht Engels wil worden is het dan geen idee om in overleg te gaan met je school in hoeverre een langdurig verblijf in een Engelstalig land een meerwaarde voor je opleiding kan betekenen. Wellicht kunnen ze om die reden een andere oplossing voor die toets bedenken? Lijkt me wel een interessante aanvulling op je cv later namelijk.
lieveli schreef:Zou je niet liever in een hostel gaan zitten en gewoon zelf kiezen wanneer je terugvliegt? Het is echt niet mijn bedoeling om irritant over te komen. Ik denk dat je er gewoon nog heel veel uit kunt halen. Echt waar. Geef jezelf anders nog 4 weken. Die studie zou je ook later nog kunnen oppakken maar hoe vaak ben je nou in Australië?
Delphi schreef:Persoonlijk zou ik ook blijven. Je weet nooit hoe het gaat lopen en misschien krijgt ze nooit meer de kans naar Australië terug te gaan. Nu zit ze er gewoon! En daarbij is een ticket ook behoorlijk prijzig.
Als ik het goed begrepen heb moet TS in mei een gesprek met hoofd opleiding krijgen en een test doen om toegelaten te worden? Ik neem aan dat de opleiding zelf in september start.
TS heb je je situatie al uitgelegd? Wie weet is het prima dat je dit alles doet kort voor de start van de opleiding?