sommige staan te wachten, sommige staan vol in training. Sommige dagen rij ik niet, sommige dagen rij ik er 4 per dag. de stagieres rijden niet veel eigenlijk, die longeren erg veel.
Hoe gaat het met je vriendje? Komt hij zo nu en dan?
kking
Geplaatst: 21-10-13 14:15
Leuk om weer foto's te zien. Ook leuk om de website even te bekijken.
fleurtjeuh
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-13 14:17
Tussen ons gaat het wel goed, hopelijk komt hij het eerste weekend van november hierheen :3 en dan ga ik 2 week later voor een lang weekend naar huis voor de verjaardag van mn beste vriendin en het concert van Nickelback
fleurtjeuh
Vandaag een nieuwe route gereden(voor mij dan) met rik! Was een mooie route, met lange zandpaden, waar je goed dingen kan oefenen. We kwamen nog een grote kudde jonge koeien tegen. Echt een grote mix van vanalles. Vlees en melkkoeien, in allemaal kleuren, leuk om te zien Mijne werd meteen enthousiast toen er een een stukje verderop langs het hek stond en ze mocht ernaar toe lopen om hem 'weg te jagen' Ze wou er meteen achteraan, maar er zat prikkeldraad tussen dus dat leek me eecht een slecht plan
fleurtjeuh
Ik neem terug wat ik net getypt heb... Wat een klote weer zeg.... Dikke stortbui, en onweer.. En ik had in het donker nog een lekkere kletspoot erbij... Gaat weer goed hier! Inmiddels alweer droge kleren aan
Ja een kletspoot ja... Er lopen hier een aantal diepe groeven door de grond van de trekker die de hooibalen heeft neergezet. Met al die regen staan die natuurlijk vol water. En naast zo'n groef stond een hooi baal. En ik was in het donker aan het voeren, en ik stap zo in die groef, en toen was mn voet nat... Maar nu hangt alles weer te drogen, hopelijk is mn jas morgen weer droog..
En ik ben ontzettend moe, dus ik ga denk ik zo maar eens naar bed toe.
Oeska
Geplaatst: 23-10-13 14:04
Ik heb de stortbui precies gemist, net ervoor naar de sportschool gereden en daarna weer terug. Goed gepland dus (al hadden wij volgens mij 'slechts' een uitloper van de bui, zonder onweer)
Hopelijk vanavond teampenning ! Ik heb het net aan rik gevraagd, ik hoop dat het gaat kunnen. Als het niet kan snap ik het ook wel, want het is druk, maar het zou leuk zijn!
fleurtjeuh
Yes! Teampenning gaat door! Tenminste rik smste net dat we over 20 minuten gaan laden en dan doorrijden Ik had gedacht dat het toch niet door zou gaan want rik zei dat William in het buitenland was, en het dan misschien niet door zou gaan. Ik heb er zin in!
Poeh he, eindelijk thuis... T was weel super leuk! Zelf doen we niet echt mee aan de teampenning, maar wij zetten de koeien steeds terug. De merrie waar ik op zat is cutting gefokt en heeft echt cowsense super leuk om mee te werken, en het was haar eerste keer op koeien, maar na 3 keer had ze het al door en deed ze het alsof ze het al dagelijks deed. Op den duur werd ze erg enthousiast en ging ze zelfs de (zeer zeer zeer slome) koeien bijten Officieel mag het niet, maar het was haar eerste keer dus het was niet zo erg dat ze een keer wat te enthousiast deed. Verder heeft ze zich super gedragen Ze beet trouwens niet hard hoor, t was meer knabbelen, maar de koeien gingen er wel harder van lopen De merrie waar rik op reed was eerst nog wat onzeker, maar kreeg er ook meer plezier in tegen het einde. Al met al weer een geslaagde dag! Helaas heb ik geen foto's kunnen maken, maar rik heeft mij een aantal keer gefilmd, dus misschien dat ik die ooit nog krijg Heeft hij de eerste keer ook gedaan, maar die heb ik ook nog nooit gezien Maakt ook niet uit, k vind het super leuk om te doen en daar gaat het me om En t was weer leerzaam voor de paarden