Gerritt schreef:PowerReiner schreef:
Dat heet werken :) Heb het zelf jaren gedaan.
Goed voor de lijn, leuk mensencontact (moet je wel zelf doen natuurlijk), en goed voor de spiertjes.
Vond het zelf het leukst met 2 treinen, met 1 trein sta je zo lang te wachten.
Maar ja ik was zowieso geen Hudson Bay of Crazy River type, daar doe je bijna niets. Lekker de hele dag wachten en tussendoor een keer je hand op de knop of mensen een hand geven om uit een bootje te stappen. Nee hoor, nog steeds niets voor mij.
Oh wat leuk!
Ja ik snap ook wel dat het werken is maar ook de kleine attracties moeten draaien en het draait niet alleen maar om de groten zoals goliath![]()
Het lijkt mij gekkenwerk, als ik zo mensen hoor die daar een heel weekend staan, heb er zelf geen ervaring mee maar die mensen zitten zondag avond finaal verrot in de bus
Haha, dan is er zeker tegewoordig wat veranderd. Ik deed het namelijk 40 uur per week, en ik vond het fantastisch. We hadden zomers op de lange dagen wel wisselwerking. Tot de eerste pauze bij Condor, daarna bij Goliath tot de 2e pauze om daarna weer door te gaan bij Goliath.
Het draait inderdaad niet alleen om de grote attracties, maar ik werd totaal niet happy bij die kleine (en vele met mij toen der tijd) door het vele wachten.