Zelfs ik word er niet gek van.
Is al een attractie op zich toch met hoe het eruit ziet en die kookstoof die over de kook gaat?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Marjon_ schreef:Nee sorry moet ook zeggen dat ik niet weet hoe je er uit ziet hoor.
moonsparkle schreef:Wij gaan in oktober voor het eerst naar efteling bosrijk. Ik ben heel benieuwd hoe het is! Is er eigenlijk ook een soort supermarkt? We wouden eerst de hondjes meenemen, maar aangezien je pas om 15:00 in kunt checken en er om 11:00 weet uit moet heb je anders maar 1 hele dag pretpark(we gaan 3 dagen). Nu gaan we toch maar kijken of we ze ergens kunnen laten logeren.
mbkaatje schreef:moonsparkle schreef:Wij gaan in oktober voor het eerst naar efteling bosrijk. Ik ben heel benieuwd hoe het is! Is er eigenlijk ook een soort supermarkt? We wouden eerst de hondjes meenemen, maar aangezien je pas om 15:00 in kunt checken en er om 11:00 weet uit moet heb je anders maar 1 hele dag pretpark(we gaan 3 dagen). Nu gaan we toch maar kijken of we ze ergens kunnen laten logeren.
Nee, er is geen supermarkt. Wij hadden alles vooraf gekocht, dus hadden het verder ook niet nodig. Vlakbij in Kaatsheuvel is wel een supermarkt (uiteraard). Je moet dan wel met de auto op pad.
harriehoef schreef:Warboel schreef:Favo is voor mij toch wel Joris en de Draak en Vogel Rok. Omdat Vogel Rok al mijn lievelingsachtbaan is vanaf dat ik een kind benEn hij heeft toch ook wel iets. Ook grappig dat die wachtrij elke keer veranderd wordt, vind het wel jammer dat je nu geen zicht meer hebt op de baan.
Dat vind ik ook, dat was altijd wel leuk daar te kijken! Maar als je in de achtbaan zit en je kijkt goed, zie je het raam nog wel zitten