Efteling!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Marjon_

Re: Efteling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 11:05

Dat geklingel is maar iedere 20 minuten joh :P.
Zelfs ik word er niet gek van.
Is al een attractie op zich toch met hoe het eruit ziet en die kookstoof die over de kook gaat?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 00:00

he dat hebben we gemist jammer!

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 18:59

_Marjon_ schreef:
Dat geklingel is maar iedere 20 minuten joh :P.
Zelfs ik word er niet gek van.
Is al een attractie op zich toch met hoe het eruit ziet en die kookstoof die over de kook gaat?

We zaten er ook maar eventjes, dus wist niet dat dat iedere 10 minuten was.. :)

Heb je ons toevallig nog gezien :o?

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 07:13

Nee sorry moet ook zeggen dat ik niet weet hoe je er uit ziet hoor.

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 15:51

_Marjon_ schreef:
Nee sorry moet ook zeggen dat ik niet weet hoe je er uit ziet hoor.

Wij zaten met een hele aparte groep.
Ik + oom+ tante+ baby kwamen later pas.
De rest zat al binnen waren amerikaanse/engelse mensen bij.
We zaten helemaal achter. en moesten iedere keer de kinderwagens verschuiven omdat die "gang' daar zo
klein is.

Ik ben trouwens nog nooit in de python geweest... durfde niet :P :P

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 18:29

heb de kaartjes liggen dus zodra het mooi weer is in de zomervakantie en iedereen thuis is gaan we er gelijk naartoe

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 18:47

Wij gaan in oktober voor het eerst naar efteling bosrijk. Ik ben heel benieuwd hoe het is! Is er eigenlijk ook een soort supermarkt? We wouden eerst de hondjes meenemen, maar aangezien je pas om 15:00 in kunt checken en er om 11:00 weet uit moet heb je anders maar 1 hele dag pretpark(we gaan 3 dagen). Nu gaan we toch maar kijken of we ze ergens kunnen laten logeren.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 18:52

Oehh als ik donderdag beter ben ga ik naar de Efteling!! :D *\o/*

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 19:30

moonsparkle schreef:
Wij gaan in oktober voor het eerst naar efteling bosrijk. Ik ben heel benieuwd hoe het is! Is er eigenlijk ook een soort supermarkt? We wouden eerst de hondjes meenemen, maar aangezien je pas om 15:00 in kunt checken en er om 11:00 weet uit moet heb je anders maar 1 hele dag pretpark(we gaan 3 dagen). Nu gaan we toch maar kijken of we ze ergens kunnen laten logeren.

Nee, er is geen supermarkt. Wij hadden alles vooraf gekocht, dus hadden het verder ook niet nodig. Vlakbij in Kaatsheuvel is wel een supermarkt (uiteraard). Je moet dan wel met de auto op pad.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 19:36

mbkaatje schreef:
moonsparkle schreef:

Nee, er is geen supermarkt. Wij hadden alles vooraf gekocht, dus hadden het verder ook niet nodig. Vlakbij in Kaatsheuvel is wel een supermarkt (uiteraard). Je moet dan wel met de auto op pad.

Dat is wel slim inderdaad. Avondeten doen we wel daar gewoon, maar als je ook je ontbijt en lunchbroodjes nog op het park moet kopen ben je duur uit.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 19:55

Wij waren er 2 nachten. De eerste avond hebben we daar pizza gehaald en 1 avond hebben we zelf gekookt. Dat en ontbijt (en de drank natuurlijk) hadden we dus vooraf gehaald. Zo zonde van je tijd om ook nog boodschappen te moeten halen.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 20:07

harriehoef schreef:
Warboel schreef:
Favo is voor mij toch wel Joris en de Draak en Vogel Rok. Omdat Vogel Rok al mijn lievelingsachtbaan is vanaf dat ik een kind ben :') En hij heeft toch ook wel iets. Ook grappig dat die wachtrij elke keer veranderd wordt, vind het wel jammer dat je nu geen zicht meer hebt op de baan.

Dat vind ik ook, dat was altijd wel leuk daar te kijken! Maar als je in de achtbaan zit en je kijkt goed, zie je het raam nog wel zitten :)

Klopt :D

Ik las laatst een keer (op het Efteling forum volgens mij) dat die wind in de Vogel Rok uit een enorme ventilator/turbine achtig iets komt, brrrrr :')
Eigenlijk wilden vriendlief en ik deze week gaan maar ik moet 6 dagen werken. Denk dat het volgende week wordt :) Of zou het dan al superdruk zijn? We hebben AH kaartjes dus die zijn geldig tot november, maar ik hou niet zo van blèrende kinderen. Nou heb je die altijd wel, maar ik vermijd ze toch het liefst het meest.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 16:21

Girls, is er iemand in de buurt van Hilversum die nog kortingscouponnen of entree kaartjes heeft liggen? We gaan morgen maar kwamen erachter dat de kortingsbonnen niet meer gelden dus das echt balen

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 18:31

Ik hoop volgende week woensdag te kunnen gaan, samen met bokker Racheeel_. We zouden eigenlijk al een aantal weken geleden gaan, maar toen was regen gemeld dus hebben we overgeslagen :D

Heb er echt zin in, ben alweer anderhalf jaar niet daar geweest. Het leukst vind ik toch de Vliegende Hollander. Mist favo attractie is de villa volta en de vogel rock (in beiden word ik dus kots en kots misselijk, iets met wagenziek enz :+).

Voor mij is het de eerste keer dat ik (zelf) met de auto ga (normaal altijd met OV). Is het makkelijk te vinden? We komen helemaal vanuit het zuiden (Kerkade/Heerlen), weet iemand of ik onderweg ergens file kan verwachten?

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 06:06

Misschien wat drukte rondom Den Bosch, maar denk dat dat wel meevalt hoor.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 19:09

vliegende hollander vind ik alleen leuk als er geen hele lange rij staat
vind het wel leuk maar om er nu een uur voor in de rij te staan dat vind ik het nou net weer niet waard

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 15:48

We zijn gister geweest en het beviel weer heel erg goed! Nergens langer dan tien minuten moeten wachten en meerdere attracties zelfs twee keer bezocht. Overal erg vriendelijk personeel en schone toiletten.

Verkeer op de heenweg viel gelukkig mee, alleen terug weg was redelijk druk en dan is (bijna) twee uur rijden wel vermoeiend!

MichellexH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 15:41

Oh, ik vind het wel leuk om hierover te praten haha.
Ik woon op zo'n 5 minuten fietsen, van de Efteling vandaan. Dus ik ben er vaak te vinden (:
Al moet ik zeggen dat ik het nu wel een beetje saai begin te vinden qua attracties.
Ik ga er daarom alleen nog maar een voor de gezelligheid met vrienden en voor de zomeravonden.
Oh ja en ik ga er heen met mn zusje haha

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 19:09

Heb je een jaarkaart dan of zo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:00

Brekend: Bart de Boer verlaat per 1 september de Efteling!

Aldus Bart de Boer op twitter: Jammer dat ik de #Efteling ga verlaten, maar consolidatie en Bart de Boer horen niet bij elkaar. Het zij zo...

MichellexH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:04

Danique07 schreef:
Heb je een jaarkaart dan of zo?

Ja, die heb ik een :)

SaartjeNina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 08:22

Wij gaan vandaag met de klas ;-)
Hopelijk is het rustig

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 10:17

Ik ben gisteren geweest. Was weer heel erg leuk! Super mooi weer, zelfs een beetje warm. :)
En met de drukte vond ik het echt heel erg meevallen! Een goede dag dus! :D

SaartjeNina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 16:05

Ik ga woensdag kben benieuwd of het in de vakantie druk is...

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 11:24

Ligt heel erg aan het weer.