Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CarolR schreef:Ik ben ook van de partij dit jaar1e keer en tegelijk alle dagen camping.. Wordt echt overleven wat ik begrijp, vooral die douches etc. verstand op nul en gaan haha!! zal voor mij wel wennen zijn, kom bij de kust vandaan, woon wel al bijna 2 jaar bij Tiel, tussen de boeren, maar toch. Ben heel benieuwd!!
schoentje schreef:CarolR schreef:Ik ben ook van de partij dit jaar1e keer en tegelijk alle dagen camping.. Wordt echt overleven wat ik begrijp, vooral die douches etc. verstand op nul en gaan haha!! zal voor mij wel wennen zijn, kom bij de kust vandaan, woon wel al bijna 2 jaar bij Tiel, tussen de boeren, maar toch. Ben heel benieuwd!!
De douches vallen wel mee hoor, best schoon, maar je moet niet heel erg preuts zijn, je staat achter een gordijntje en omkleden gaar eigenlijk alleen buiten het hokje.
Ook kun je het beste niet tijdens het spitsuur gaan, als je voor 8 uur gaat douchen hoef je niet of heel kort te wachten.
xMathilde schreef:Haha ik ben echt reuze benieuwd! Gewoon tent met luchtbed inderdaad, waarschijnlijk met 4 man en de rest van de vriendengroep is nogal groot en gaan waarschijnlijk met z'n alle in een grote legertent. M'n vriend gaat al jaren naar de cross en zei ook dat ze altijd bijna alleen maar wegwerp spullen mee nemen, als in oude handdoeken etc. Geen vieze rotzooi mee naar huis nemen scheelt je schoonmaak werk