Wij hebben afgelopen weekend geboekt Dus dit topic ga ik even in de gaten houden
Tutti_Frutti
Geplaatst: 18-03-14 13:40
Tierania_ schreef:
Wij willen graag op huwelijksreis naar Thailand. Welk eiland kunnen jullie nou echt aanbevelen? Willen graag een heldere zee en mooi strand (duiken/snorkelen)
Wat grappig om te lezen dat iedereen in grote lijnen toch dezelfde route neemt door Thailand! Ik heb zeker wat aan jullie tips/do's & dont's gehad! Ik zag ook wat namen van hostels en hotellen voorbij komen in Bangkok, ook heel fijn! Zijn er verder nog bijzondere hotels/hostels (mogen wel wat duurder zijn) die op de route van noord naar zuid liggen?
En wij gaan in juni tot de eerste week van juli! Het regenseizoen. Ik heb begrepen dat dit om een fikse bui van een uurtje gaat en dan is het weer over?
Dat ligt eraan... het kan ook dagen achtereen regenen. Je moet even goed kijken in de verschillende gebieden in Thailand want dat wisselt ook weer
CalvinenGino
Geplaatst: 19-03-14 11:35
Tutti_Frutti schreef:
Tierania_ schreef:
Wij willen graag op huwelijksreis naar Thailand. Welk eiland kunnen jullie nou echt aanbevelen? Willen graag een heldere zee en mooi strand (duiken/snorkelen)
Koh Lipe!
En absoluut Railay!
sassefras
Geplaatst: 19-03-14 12:26
koh chang (nirvana resort )
koh mak, koh good erg gaaf
en niet zo standaard als heel nederland doet
_Zeppelin
Geplaatst: 20-03-14 00:18
Wat zouden jullie mij aanraden om als eerste te gaan bekijken in Thailand? Ik wil voor 5/6 weken gaan en ben nu wat informatie aan het opdoen. Probleem nummer 1 is nu; waar begin ik en welk vliegveld zal ik dan moeten hebben..
Er is nu n hele chille aanbieding van KLM, op een aantal data vlieg je voor 495 van Amsterdam naar Bangkok en daar zitten nog 4 (?) Overnachtingen in Bangkok bij!
Reusje0504
Geplaatst: 20-03-14 09:18
_AB_ schreef:
Er is nu n hele chille aanbieding van KLM, op een aantal data vlieg je voor 495 van Amsterdam naar Bangkok en daar zitten nog 4 (?) Overnachtingen in Bangkok bij!
Ik heb die mazzel nou nooit heb gewoon 750 betaald met China airlines en maar 1 nacht cadeau
Tierania_
Geplaatst: 20-03-14 09:31
Ik heb die aanbieding ook voorbij zien komen op ticketspy, voglens mij vlieg je heen op Amsterdam en terug via Düsseldorf. Maar dan nog is het geen geld.
Ik heb €730 betaald voor Amsterdam-Bangkok met China Airlines en dan kwam mijn vlucht Bangkok-Phuket er nog bij.
_Zeppelin
Geplaatst: 20-03-14 10:50
Maar hoe lang gaan jullie dan? Ik was van plan om 5 weken te blijven. En nu ben ik aan het twijfelen of ik in Phuket of Bangkok wil landen (of ergens anders). Ik wil sowieso naar beide. Zit er nog verschil in prijs of je hier of in Thailand een ticket boekt van Bankok naar Phuket en andersom? Ik wil namelijk nog niet vastzitten qua datum
Ik vlieg voor 600 ongeveer met Lufthansa naar Bangkok Tussenstop in Frankfurt Wilden eerst met Emirates via Dubai vliegen, maar dan duurde de reis veel langer en waren we midden in de nacht in Dubai. Als we overdag in Dubai waren, hadden we die vlucht wel genomen, konden we mooi Sight-Seeing Dubai doen in de 8 uur die we moesten wachten!
Heb echt super zin in mn vakantie!!! Duurt helaas nog ff... We vliegen 12 Juni pas...
Anoniem
Geplaatst: 21-03-14 02:40
Tierania_ schreef:
Hoe is China Airlines? Is voor mij de eerste keer met deze maatschappij.
China airlines is precies hetzelfde als EVA en als KLM: allemaal kl*te. (China airlines en KLM werken samen onder SkyTeam, het is dus mogelijk dat je in hetzelfde vliegtuig uitkomt als je via China of KLM boekt)