Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marit schreef:Het is misschien onpraktisch en zwaar maar ik ben fotograaf en hart en nieren en het is daar mijn hoofddoel om te fotograferenHeb er speciaal een 50-500mm lens van €1200 voor aangeschaft
Ik heb geïnvesteerd in een goede tas, dus het zit best lekker. Op lange wandeltochten zal ik natuurlijk niet altijd m'n hele hebben en houden meeslepen.
Daaphh schreef:Marit schreef:Het is misschien onpraktisch en zwaar maar ik ben fotograaf en hart en nieren en het is daar mijn hoofddoel om te fotograferenHeb er speciaal een 50-500mm lens van €1200 voor aangeschaft
Ik heb geïnvesteerd in een goede tas, dus het zit best lekker. Op lange wandeltochten zal ik natuurlijk niet altijd m'n hele hebben en houden meeslepen.
Dan ben ik erg benieuwd naar jou foto's
Femek2902 schreef:Wow, jullie verhalen klinken echt leuk!!
Ik ga in september/oktober (datum is nog niet precies bekend) naar Pretoria voor een uitwisseling van schoolIk ben echt heel benieuwd!! Ik blijf daar dan 3 weken bij een gastgezin, het gezin van mijn gastzusje die naar Nederland is geweest bij mij thuis
Volgens mij worden er veel uitjes georganiseerd door de school en ook door mijn gastgezin, dus ik ben benieuwd waar ik allemaal terecht kom!