Wat een leuke fotos weer, en een heerlijk topic!!
Geniet ervan met volle teugen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HCRanch schreef:Dreamy schreef:Haha, nou als iemand dat zat word dan zijn ze gek. Is toch ontzettend gaaf?
Ik hoorde gisteren op het werk dat ik in juli geslaagd moet zijn..
Echter, als ik idd examen heb gedaan ga ik daarna bij dat bedrijf gelijk weg en richting Kansas.. dus wss zie ik je dan nog
wil je niet ontmoedigen maar dan is het helemaal bloedheet
leuke foto's Renee!! fijn dat je het zo naar je zin hebt, ziet er leuk uit allemaal.
, maar daarom kan die vrouw van de ranch waar ik naartoe ga (ook via willieB, Renee zal daar vast ook nog naartoe gaan) juist alle hulp gebruiken. Als Renee enzo weggaan is er volgensmij niemand meer, en dat is juist de periode dat ik haar weer op wil vangen
! Super leuke verslagen allemaal!
Maar er is daar natuurlijk veel meer ruimte!
maar veel koeien staan uiteindelijk ook op de pastures of komen daar vandaan of weer terecht. En dat is me toch een grote ruimte
Zo, tis lekker vroeg hier 
Daarna zijn we met 1 zwart kalf naar de dierenarts gegaan die de afgelopen paar dagen heel erg afgetakeld was en kon amper meer lopen. Helaas blies die zijn laatste adem uit bij de dierenarts, voordat die zelfs van de trailer was
Arm ding. Daarna nog de koeien met kalveren naar de pasture gebracht, de paarden opgehaald en naar de guestranch gebracht en hier zijn we dan
Als ik bv. mijn moeder wilde bellen ofzo, moest ik even "pauze" nemen van het werk, omdat het er anders midden in de nacht zou zijn!

foto is gemaakt tijdens het drijven van de gemene koe
je ziet ook echt dat Abbey de koe in de gaten houd, we moesten wel vreemde wendingen maken en soms echt wegrennen
misschien leuk om te weten. Abbey is rond de 1.50

Abbey haar draf zit heerlijk, maar in galop had ik het gevoel dat ik uit het zadel werd gegooid
maar verder was het een erg leuk en spannend ritje! net gedouched en ga zo pitten

echt supergaaf!
Het ziet er zoooo gaaf uit, ik ben nu echt jaloers

dus niet zo lang hahahah 
daar is het gaaf
), maar we zijn later nog met de pickup langs dat huis gegaan en toen was ie weer daar gelukkig!