Met mij mag je ook mee hoor anne Ja maar ik heb maar 40 euro per maand ongeveer inc zakgeld dus begin van t voorjaar maar met krantenwijk heb ik zo genoeg geld!
Fee_
Geplaatst: 09-02-12 17:48
Ik heb m'n boardje gekocht van m'n salaris dat ik opgespaard had en van het geld dat ik ophaalde met de kerst. Kan dus wel degelijk.
Ja het kan ook, maat niet als je mij bent Ik heb echt een gat in mn hand
Fee_
Geplaatst: 09-02-12 17:58
Ik ook. Maar als je echt iets wil, zorg je wel dat het gaat lukken.
Marije__
Geplaatst: 09-02-12 17:59
Wij gaan via HUSK, 6 dagen. Maar de dagen dat je er echt bent zijn 2x volle dagen, en 2x 3/4e dag Zondag avond (dag1) rij je weg, maandag (2)ochtend kom je aan. kleed je je om in een vieze kelder met al je busgenoten haha, je mag je app. nog niet in dan. Drna gewoon de piste op. De middag appartement in en dan weer de piste op.. dag 3 & 34 heel, en dag 5 in de middag je app uit, en tegen de avond vertrekken. vrijdag weer rond 10uur int land! zin an
Ik heb me net toch wat gaafs ontdekt... een winter naar Canada om daar te werken in één van de skigebieden van British Columbia... Kost iets van 1600 euro incl ticket om geselecteerd te worden en er te komen, maar dan heb je wel een betaalde baan daar. Lijkt me echt zooo VET! Misschien moet ik het maar eens serieus gaan overwegen...
ooh dat lijkt me best wel stoer, gewoon een berg in nederland haha ik ben jaloers op mijn broer die zit nu 4 dagen met zijn vriendin in willingen, alleen heeft hij over de reis 2 uur langer gedaan doordat hij naar de verkeerde willingen is gestuurd haha
Yaay ik ben vandaag toch nog afdalingen gemaakt!:p ik had wanten gekocht zodat ik mijn steunverband kon dragen! Tging goed :p enkel de laatste afdaling was slecht, heel veel sneeuw en overal ijsplekken... Maar voor de rest alles ok! Morgen vertrekken we al helaas
LEkker Eline dat je nog een dagje kon boarden! Goede reis naar huis!
Ik denk dat ik volgende week eens binnenloop bij killroy, daar bieden ze dit aan.. ik vind Canada echt een fantastisch land dus zou echt een suuuuper mooie kans zijn! moet ik alleen nog zien hoe ik dat hier ga regelen met mn huis (wel een huurhuisje maar wil t niet kwijt) etc... pfff lijkt me zo tof!
Irene18
Geplaatst: 10-02-12 21:32
@ DieL_Zor: Wij gaan om 3 of 4 uur weg, hangt af of ik dan naar school ga of niet en of ik het laatste uur vrij ben. Hopelijk om 3 uur!! (maar dat ene uurtje kan er ook nog wel bij). gaan jullie om 4 uur?
Fijn dat je in elk geval nog even hebt kunnen boarden Eline, zou anders wel heel jammer van je vakantie zijn geweest... Jammer dat je al weer naar huis gaat..
nog 13 dagen, 18 uur (haha net als de vorige keer) en uhm,, 28 minuten (als we om 3 uur gaan)