Ik heb vandaag een heerlijk dagje getreind, had een verrekte lange schooldag! Om kwart over 6 de trein in Vlissingen gepakt, hadden zo'n hondenkop!
Was mooi op tijd thuis, om kwart voor 8 lekker nog gegeten! Als het nu zo de hele winter door kan gaan, zonder vertragingen, dan ben ik blij! Helaas weet ik uit ervaring dat dat 'm niet gaat worden!
Konstantine
Geplaatst: 12-12-11 22:30
Mooi zo, Lonneke!
Jaaaa, de Zeeuwse sprinters zijn nog steeds Matjes
Doet me trouwens denken aan een leuke foto die ik vandaag heb gemaakt. Ik had hem nog nooit gezien. Was vroeger onderdeel van de posttrein, nu meettreintje! (Met dank aan de machinist van de Koploper naar RCS voor de info. )
Geen zere been hier hoor Ik snap ook wel heel goed waarom je niet in Amsterdam zou willen wonen of het niet zo prettig vindt o.i.d.
Euh nu ff ontopic: morgen weer lekker met trein naar Bunnik. Ik hoop dat er morgen niks aan de hand is.. Op zondag van Brussel - Amsterdam via Breda moeten omreizen was genoeg (het was eigenlijk niet erg maargoed, principe!!!! )
Ik heb 6 jr in Groningen gewoond en vroegah was het 4 uur reizen naar mijn ouderlijk huis en dat wende wel. En het was soms gewoon heerlijk, goed boek bij je en treinen maar!!
Konstantine
Geplaatst: 12-12-11 23:52
Dat zeker niet, ik woon nu bij m'n ma om de hoek en zie haar echt niet elke week. Treinen is leuk