Tunesië - Djerba

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 22:49

Wauw je vertelde al dat je naar Tunesië ging maar wat een prachtige plaatjes heb je geschoten!!
Wat lijkt het me heerlijk om in een ander land maar toch vertrouwelijke omgeving zo lekker aan de slag te gaan met je camera.
Je kan nu beter wat uit rusten zodat je straks die andere 2 weken er weer vol tegen aan kan.
Ik blijf je topics zeker volgen!

Een hersenschudding kan ook wel eens weg lijken maar er zeker nog zitten ga je te snel kan je er zo weer last van krijgen.
Balen van je val, maar zodra je het zelf niet gaat vertrouwen zou ik toch naar een arts gaan. Een keertje kijken kan vast geen kwaad.

Edit: Ik dacht dat je enkel last van je neus had maar het gaat om de hele breedte van je gezicht vandaar reactie erover even verwijdert.

Rennie89

Re: Tunesië - Djerba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 12:28

Ja het zit echt van mijn oog naar mijn lip. Heb vooral last van mijn oog. Op dit moment weer koppijn, ook aan de linkerhelft bij mijn oog, heel irritant...

nog wat foto's van gisteren, ditmaal mocht Martine mijn camera even vast houden
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 12:31

Dat is toch volop genieten, ondanks de pijn. Zo op de foto's is er niet veel aan je geziet te zien, of heb je het weggeplamuurd :-)
Je moet toch opletten hoor, als je last blijft houden zou ik er toch naar laten kijken. Je kunt aan de buitenkant natuurlijk niet zien of er van binnen iets mis is. Niet dat het straks te laat is...

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 12:32

Je staat er met die 2 mooi op Rene,e straalt helemaal :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 12:37

Er is aan de buitenkant eigenlijk ook helemaal niks meer te zien, is niet dik ofzo :n alleen dat bloeduitstorting bij mijn oog waar ik make up over heen doe zodat het minder opvalt :') verder is het enige dat nog zichtbaar is mijn been, die is nog wel wat dik en blauw enzo :P

Ik denk er idd absoluut over om, als het gevoel nog blijft, naar de dokter te gaan :j want het is gewoon geen doen, ik wil lekker in mijn ogen kunnen wrijven, mijn neus keihard kunnen snuiten en weetikveel :') dat kan ik nu ook wel maar dan word ik weer tegengehouden door dat vreselijk irritante gevoel in mijn gezicht :') tis gewoon niet te omschrijven, net een stroomstoot :P

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 13:05

Die laatste foto is echt zo schattig!

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 13:51

Nog een meelezer! Wat een gave vakantie heb je zo! met geweldige paarden en geweldige fotos!

Wat betreft je gezicht ff een plaatje :
Afbeelding

Er loopt dus over je jukbeen, onder je oog en over je wang een zenuw. Gezien je beschrijving van waar je last hebt, zou het me niets verbazen als die zenuw een opdonder heeft gehad. Die kan gekneust zijn en het duurt ff voordat dat weer heelt. (gevoel kun je wel beetje vergelijken met als je zachtjes je telefoonbotje stoot zegmaar, soort verdovende tinteling) Als het goed is zou dat wel steeds weer wat beter moeten worden.
Als je echt een breuk in je oogkas hebt of je jukbeen moet je dat kunnen voelen, en zo niet kan een arts er volgens mij ook weinig aan doen.

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 14:16

@Airborn: je ben me voor :-)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 14:33

Airborn thnX! dat is exact het gevoel dat ik heb, een soort verdovende enge tinteling :') Dus het is gewoon even afwachten?? Hoelang zou het duren voordat zoiets over is?

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 14:59

Ehhh, geen idee eigenlijk. Hangt er vanaf hoe erg de zenuw gekneusd is, of er in de spieren etc omheen ook nog schade zit etc. Je hebt als ik het goed lees in principe nog wel gewoon gevoel overal, dus gewoon afwachten, en niet te veel aan zitten.
Ik zou wel ff stoppen met makeup over je oog smeren, want dan zit je wel steeds aan de gevoelige plek. Bovendien innerveerd die zenuw als ik het goed heb ook spieren in je onderste ooglid, dus je wil zo min mogelijk troep in je oog zodat een mogelijke iets minder functioneren van je ooglid er niet zorgt voor een oogontsteking ;) (ehh, ff duidelijker zetten misschien: ooglid helpt door knipperen met afvoeren van troep uit je oog. dus als dat ff iets minder soepel gaat, wil je niet de kans op troep in je oog vergroten door makeup op te doen.) Liever paar dagen "kaal" rondlopen, dan verdere narigheid :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-11 14:42

ik doe geen make up meer, is ook niet fijn om er op te doen :') ik loop nu overigens ook gewoon met zonnebril rond :P

oja, zie hier, Martine met Pennyhengt Darius en tractor Mouza :))

Afbeelding
Afbeelding

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 15:00

Ik hou wel van Pennyhengst Darius en tractor Mouza hoor :j
Leuk om te zien!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 15:29

Ze zijn allebei gewoon hardstikke leuk :D. Hebben ze daar nu ook echt een wintervacht?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-11 17:45

ja ze zijn nu best wollig :P Zarrouk zit het best in de vacht.

Vandaag nog even naar kennisen/vrienden van Martine gegaan met een paar paarden, helaas absoluut geen modellen :') Het paard dat ik op de foto wou zetten was behoorlijk lomp en wou absoluut niet stilstaan of maar enige medewerking vertonen :') Hij heeft mijn halster ook beschadigd in de 5 minuten dat hij het om had :+ Niet echt fijn dus haha.

Verder vandaag niet echt bijzondere foto's gemaakt, zal vanavond wel even kijken naar wat ik kan bewerken :P

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:16

Ben benieuwd! Hahaha dat lompe herken ik :P. Al moet ik zeggen dat Shaggy zich met de fotoshoots als waar fotomodel kan gedragen :D.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:16

Gave plaatjes weer Renee, die laatste foto van jou is zo mooi!
En die laatste hier ook met Martine, echt een stel mooie paarden :j

Hadden die mensen zulke lompe paarden, jammer anders had je weer wat leuke plaatjes kunnen schieten :j

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 19:43

mooie foto's hee leuuuuk

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 23:36

Leuke foto's weer renee :D!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 09:26

Ja ze zijn idd best wollig := Zarrouk en Kalife zitten nog het strakst in hun vacht.
Hmm ja dat ene paard was wel erg lomp, het is een mooie donkere schimmelhengst maar hij kent niet echt manieren zegmaar... De rest hebben we maar laten zitten.
Het weer is wel weer prachtig de laatste dagen, helemaal zonnig en geen wind :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-11 18:39

2 foto's van gisteren :D

Afbeelding
de lompe hengst :') enige foto die een beetje leuk was

Afbeelding
Het strand

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 00:27

Mooi!! Hengstenfoto is nog best goed gelukt hoor. :j
En dat bootje is ook gaaf!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 11:19

Straks naar de buren toe om hun paardjes op de foto te zetten, het is weer praaaachtig weer! Renee heeft alleen een beetje last van haar darmpjes :(:)

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 11:23

Het zit Renee niet echt mee hè? Ik hoop dat ze snel opknapt en zich weer 100 voelt zodat jullie alles kunnen doen zoals gepland.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-11 11:34

Ja dat hoop ik ook :') zit sinds gisteren ochtend al aan de wc geplakt, niet leuk.

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 11:35

Ocharm... wordt je niet blij van. Hoop echt dat je snel opknapt. Zonde om een paar dagen te missen.