Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Wie heeft hier allemaal eigen spullen? Ik ben zelf van het freestyle skien, ik wil dus freestyle skies, die kun je niet overal krijgen of zijn met huren altijd duurder.
LarissaXX schreef:@ Joolien, als je freestyle ski's wilt kun je (vind ik) het beste even naar MK skiservice. Zij hebben echt goede spullen en veel verstand ervan. Ook als je ze voor het railen zou willen laten afbotten, kan daar volgens mij ook. Ik heb zelf Armada AR7's. Heel chill, maar zijn ook afgebot en da's in de poeder of met les geven af en toe minder handig ivm remmen.
http://www.stylefish.de/out/pictures/1/ ... ar7_10.jpg
@ Muppetmayo, Monster_Tos, Angelkiss en Felinetibor: wat voor boards hebben jullie? Gewoon puur uit interesseEn wat is de stijfheid en wil je vooral piste/freeride/park? Heb zelf 2 snowboards, een piste/poeder- en een rocker parkplankje.
LarissaXX schreef:@ Joolien: ze zitten in Bilthoven.. Haha, leuk he achteruit. Doe het met m'n klasje ook altijd (kun je ook beter overzicht houden, ipv dat je groepje pas STOP roept als jij al onderaan de piste staat en dus helemaal omhoog mag lopen om zo'n kleine snotneus op te rapen)
Omdat twintippies minder sneeuwoppervlak hebben omdat de achterkant ook omhoog gaat heb ik ze altijd wat langer; ik ben 1.73 en heb nu iets te lange van 171. Vind 169 voor mij ideaal. Denk voor jou ook 169 of 171
Joolien schreef:LarissaXX schreef:@ Joolien: ze zitten in Bilthoven.. Haha, leuk he achteruit. Doe het met m'n klasje ook altijd (kun je ook beter overzicht houden, ipv dat je groepje pas STOP roept als jij al onderaan de piste staat en dus helemaal omhoog mag lopen om zo'n kleine snotneus op te rapen)
Omdat twintippies minder sneeuwoppervlak hebben omdat de achterkant ook omhoog gaat heb ik ze altijd wat langer; ik ben 1.73 en heb nu iets te lange van 171. Vind 169 voor mij ideaal. Denk voor jou ook 169 of 171
Thanks, daar kan ik wat mee. Ik ga vaak achterstevoren mensen filmen, geeft altijd leuke resultaten. En rondjes draaien op de piste is ook een favoriete hobby