Naath86 schreef:Ja Paradise Beach was echt heel mooi! Ik vond ook gewoon het toeristisch daar heen rijden op de scooter en dan door de bergen ook echt helemaal geweldig!! En zo groot is Kos niet, dus verdwalen doe je er eigenlijk niet!!
En Kos is een echt fietseiland. Je kan overal gemakkelijk heen fietsen! Alleen door de bergen is niet te doen en hopelijk waait het ook niet te hard voor jullie!!
Hier sluit ik me bij aan.
Ik ben 2 jaar geleden geweest in september, 3 van de 8 dagen regen, dus dat was minder.
We hebben inderdaad heel veel gefietst (was inbegrepen bij ons hotel). Dat doen wij normaal nooit in Griekenland, maar doordat Kos vrij vlak is (langs de kust) en redelijk goede fietspaden heeft en wij "slecht" weer hadden, me prima vermaakt.
Ik vond zo'n buggy huren echt super leuk. Dat zijn van die open skelterauto's die geloof ik maar 50 km/u gaan. Beetje langs de kust toeren en via het binnenland weer terug. Verder heb je er zo'n natuurlijke bron, stinkt verschrikkelijk naar zwavel en heel erg druk, maar ja, je wordt er knap en jonger van.
En je hebt er 2 opgravingen of zo, als ik mij goed herinner, maar die opgravingen heb ik al zo vaak gezien, al is het altijd wel even leuk om te bekijken, zeker met slecht weer.