Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb niet zoveel keus want ik ga met school
 Heb niet zoveel keus want ik ga met school 

Die van mij gaan nooit
 Die van mij gaan nooit  School is stiekem toch nog wel ergens goed voor
 School is stiekem toch nog wel ergens goed voor  

felinetibor schreef:Yucca schreef:Gister bespreking gehad en we gaan met zijn 4tjes, naar Gerlos en hopelijk van 6 tot 12 febrauri.
Valt me toch wel tegen wat alles bij elkaar kost, zeker omdat ik ook geen kleding/bril/helm heb!
Maar heb er wel erg zin in!
Heee, ik ga ook elk jaar naar Gerlos! Zijn fijne piste's hoor, ook voor de wat meer onervaren mensen. Ga je snowboarden of skieën?
Als je gaat snowboarden is "the hotzone" een erg leuke school speciaal voor boarders! Daar heb ik ook een aantal jaar les bij gehad.

Yucca schreef:Yucca schreef:Ik ga volgend jaar voor het eerst op wintersport, we gaan met een groep van 6, de andere hebben allemaal al wel ski ervaring.
Ik heb het al wel eens indoor gedaan, gewoon, hup de helling af, en dat ging redelijkMaar nu voor het 'eggie' ga ik lekker in een klasje!
We gaan waarschijnlijk naar Oostenrijk, vanaf 5 februari.
Gister bespreking gehad en we gaan met zijn 4tjes, naar Gerlos en hopelijk van 6 tot 12 febrauri.
Valt me toch wel tegen wat alles bij elkaar kost, zeker omdat ik ook geen kleding/bril/helm heb!
Maar heb er wel erg zin in!

Lielle schreef:Ik houd me aanbevolen voor het merk
super. Gebruik het dagelijks op het werk, en dat bevalt echt. En we gaan op stal ook zo'n workshop houden
 .
.                                                         

Maar hij is wel gewoon goedgekeurd enzo
 Maar hij is wel gewoon goedgekeurd enzo  Met een helm op voel ik me een heel stuk veiliger. Zowel als ik zelf ga klooien, als door een ander. Heb het al een aantal keer goed fout zien gaan. Vorig jaar zaten we te wachten tot de groep compleet was, dus we zaten aan de zijkant (gewoon goed in het zicht enz.) en toen dacht een skiër ook leuk te zijn en reed vol met z'n ski tegen een groepsgenootje aan...was goed dat ze een helm op had, die ski knalde mooi tegen haar hoofd aan.
 Met een helm op voel ik me een heel stuk veiliger. Zowel als ik zelf ga klooien, als door een ander. Heb het al een aantal keer goed fout zien gaan. Vorig jaar zaten we te wachten tot de groep compleet was, dus we zaten aan de zijkant (gewoon goed in het zicht enz.) en toen dacht een skiër ook leuk te zijn en reed vol met z'n ski tegen een groepsgenootje aan...was goed dat ze een helm op had, die ski knalde mooi tegen haar hoofd aan.