bieden vakantieveiling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 19:40

xXLiekeXx schreef:
Sorry dat ik weer een oude topic omhooghaal, maar ik vind het ook onzin om een nieuwe te openen voor mijn vraag.
Ik wou mij net registeren bij vakantieveilingen maar ben afgehaakt toen ik verplicht mijn rekeningnummer in moest vullen. In hoeverre is de site hiermee te vertrouwen? Als je iets koopt wordt het dan automatisch afgeschreven?

nee, niet automatisch. Je krijgt eerst een mail met dat je de veiling hebt gewonnen, en verplicht bent om binnen zoveel dagen te betalen.. En dan kan je zelf kiezen hoe je het betaald..

Lieszje

Re: bieden vakantieveiling

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:11

Ik heb alleen nog maar goede ervaringen met vakantieveilingen.nl
Ergens begin van het jaar wilde ik me ook registreren maar ben toen eerst ook afgehaakt toen ik mijn rekening nummer moest invullen.
Toen ik een aantal mensen had gesproken die er ervaring mee hadden heb ik me wel geregistreerd.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:32

Wij gaan 2 overnachtingen doen in Duitsland doen, 80 euro :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 14:44

in een (inmiddels op slot) topic op LZP al gemeld, maar hier dan ook nog maar even :)

Heb 2 november een veiling gewonnen en direct betaald.. het gaat om een feest met artiesten (o.a. Vengaboys :D ) in Zwolle en het is in januari.... maar totop heden niets meer van ze gehoord... ik kijk het nog aan tot tegen de kerst en anders ga ik er toch ergens melding van maken en mijn geld terug eisen...

Ansie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 17:00

Banjer schreef:
in een (inmiddels op slot) topic op LZP al gemeld, maar hier dan ook nog maar even :)

Heb 2 november een veiling gewonnen en direct betaald.. het gaat om een feest met artiesten (o.a. Vengaboys :D ) in Zwolle en het is in januari.... maar totop heden niets meer van ze gehoord... ik kijk het nog aan tot tegen de kerst en anders ga ik er toch ergens melding van maken en mijn geld terug eisen...

Hoi Banjer,

Same here, maar dan voor de party in Eindhoven. Heb ook nog geen kaartjes ontvangen maar dat kan uiterlijk tot 2 dagen voordat het evenement plaatsvindt geloof ik. Dus nog even afwachten!
Overigens krijg ik altijd redelijk wat spam in mijn mailbox dus moet wel uitkijken dat ik het niet per ongeluk ga wissen!! :=

Edit: het is zelfs uiterlijk 24 uur voor aanvang van evenement!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 20:32

Ik wil niet a.s. zomer maar die daarop naar hawaii dus dit jaar wat rustiger aan met de vakantie. Wellicht neem ik gewoon drie weken vrij en kijk of er via vakantieveilingen nog een leuke zon/zee/strand vakantie te winnen is.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 22:39

Ik heb in april ook 2 kaartjes 'gewonnen'voor we love the 90's in zwolle.
Ik kreeg de kaarten zo'n twee weken voor het feest, staat ook in zo'n email die je krijgt.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:59

Ik heb ook kaartjes ''gewonnen'' voor een feest in februari. Ik heb ook nog geen kaartjes ontvangen.
Dit werd inderdaad in de e-mail aanggeven.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 14:00

ik had ook twee kaartjes voor de musical Joseph gewonnen/gekocht via vakantieveilingen in juli van dit jaar!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 11:46

Even een vraag voor diegenen die hier al vaker geboden hebben.
Ik zie een aanbieding staan die te reserveren is tot 31 januari, betekend dat dat je vóór die tijd moet reserveren maar dat je dan bv ook in maart het arrangement af kunt nemen of moet je het arrangement ook afnemen vóór die datum?

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 04:05

hoi, ik heb ook een vraagje..... De kaartjes die je wint, bijvoorbeeld een wellness arregement of een vakantie, Staat deze op naam of kun je ze ook weggeven? Vind het namelijk wel een leuk cadeautje.....

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 04:10

anneliesdj schreef:
Even een vraag voor diegenen die hier al vaker geboden hebben.
Ik zie een aanbieding staan die te reserveren is tot 31 januari, betekend dat dat je vóór die tijd moet reserveren maar dat je dan bv ook in maart het arrangement af kunt nemen of moet je het arrangement ook afnemen vóór die datum?

Ik neem aan dat het de saunabon betreft?
Die moet je afnemen in januari.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 04:15

Ik weet niet meer welke dat was maar zie het er wel vaker bij staan; 'te boeken vóór ... (datum)' En dan ga ik me afvragen of dat ook betekend dat je voor die datum je 'prijs in ontvangst neemt' of dat je dus ook later kunt gaan, er staat tenslotte alleen reserveren.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 04:43

Op de bon die ik kreeg (via de mail) staat dat de bon gelding is voor de maand januari.

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 14:11

upperlady schreef:
hoi, ik heb ook een vraagje..... De kaartjes die je wint, bijvoorbeeld een wellness arregement of een vakantie, Staat deze op naam of kun je ze ook weggeven? Vind het namelijk wel een leuk cadeautje.....

een hotel bon kun je zoizo wel weggeven, wij krijgen er regelmatig eentje van mijn vriend z'n moeder....

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 10:29

Ik vind het een wereldsite..

Heb laatst een hotelbon voor vrij weinig gewonnen.. Ik vind het toch wel een sport om te bieden en dan zo goedkoop mogelijk iets krijgen :))

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 10:42

Ik heb net even gekeken op de site en wilde me inschrijven. Nu moet je ook meteen je bankrekeningnummer opgeven en daar ben ik nooit zo happig op... Hebben meer van jullie hier moeite mee?
Kan ik het gewoon opgeven denken jullie?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 10:43

Ik heb er geen moeite mee, ze schrijven het ook niet automatisch van je rekening af als je iets hebt gewonnen. :)

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 10:44

Maar ik neem aan dat je wel verplicht bent te betalen als je iets hebt gewonnen?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 10:45

:j

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 10:50

Maar ze schrijven het niet automatisch af, hoe gaat het dan?
Laatste vraagje hoor, daarna ga ik me vast inschrijven ;-)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 10:57

je kan betalen met Ideal :j

ik heb door dit topic net weer even gekeken en het is zo verslavend he dat bieden :)) heb niks, ik word elke keer in de laatste sec overboden :\

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:01

Ik heb 2 december geboden op een hotelbon en gewonnen. Mail gekregen en betaald, maar helaas nog geen bon met de post zien komen. In de mail stond dat je de bon uiterlijk 3 weken na betaling kon verwachten. En op email reageren ze niet, beetje jammer weer.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:04

Weet je wel zeker dat hij met de post moet komen? Want ik heb een keer iets "gewonnen" en dat was gewoon een bon in een mail die je zelf moest printen (was voor saunabezoek, dat wel)

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:05

stond duidelijk in de maill dat ik de bon met de post zou ontvangen inclusief de bijbehorende hotelgids...