oe, dat weet ik niet, nog nooit in schotland geweest...
Sabin_e
Geplaatst: 17-07-10 19:22
Hee allemaal!
Ik was een aantal daagjes afwezig ivm vakantie aan de kust. Ben lekker even een weekje uitgewaaid in Scheveningen. (Wát hebben ze daar een boel mooie ruiterpaden zeg! Ik kom nog es een keer terug met paard en trailer!)
Maargoed. Ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag met jullie mee! (zo, maar dat wisten jullie al)... En hoop dat ik snel weet welke data dat kan. Overigens werk ik vanaf maandag fulltime bij mn vakantiebaantje, dus kan genoeg sparen voor dat weekje extra vakantie.
@ Roane: Oeh das heftig Veel sterkte alvast in ieder geval.. @ LecyTinker: Hier ook een fan van groen, natuur, cultuur en veel Ieren of Schotten rond me (en geen sex, zee en zon..dat laat ik thuis).
Verder denk ik dat ik net zo graag naar Schotland ga als naar Ierland. Beide lijken me super wat betreft de natuur en cultuur e.d.!
Ik moet even zien, ik had mijn paard verkocht aan een bokker, en die heeft me een maand door ringetjes maten springen en komt nu op haar koop terug en wil er niet meer mee doorgaan... Dus ik moet nu een oplossing gaan vinden om mn paardje geplaatst te zien krijgen wanneer ik over een goede maand moet verhuizen... Lekker zo die betrouwbare bokkers!
Dat vraag ik me ook af... Ik wil opzich nog steeds, maar de plannen zijn nog niet veel verder
LecyTinker
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-10 12:58
Voor mij gaat het moeilijk zijn. Precies wat ik probeerde te voorkomen, moet nu met 5 paarden verhuizen naam mn ma en dat gaat niet lukken, dus moet straks dringend gaan zoeken naar een weide en daar gaat dan al mijn geld aan op. Maar wil nog steeds een poging doen om volgend jaar schotland te doen. Maar jullie moeten wel gaan hoor!!!!