Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Vanes_ schreef:@MagicLine & Hackie: klopt allemaal wat jullie zeggen, dat is dan ook geen reden om niet naar Curacao te gaan,...We hebben dan ook nog geen onveilig gevoel gehad daar.
....Maarrrr ik weet wel dat ik als Hollander wel veel eerder tot de doelgroep van Overvallers/inbrekers hoor, in verhouding tot oppervlakte land en aantal inwoners,....Dusss....Flinke muur om mijn tuin, alarminstalatie bij de rondrijdende security aangesloten en Nog een grote hond erbij. Dus ik denk heerlijk wonen, maar idd goed voor jezelf zorgen, NET iets beter ,als dat ik in Nl doe!
En Bonaire 15 jaar terug,....gewoon gaan duiken ofshore,....auto gewoon open laten staan, kon toen nog!
tinkert_tje schreef:ik ben afgelopen sept op curacao geweest voor 8 dagen het was er toen echt bloedheet pffff
wij zaten in breezers resort
was echt super de luxe alles erop en eraan
het ligt naast mambo beach ook erg leuk om daar eens een borrel te halen erg gezellig
op loop afstand zaten we van het see aquarium leuk om heen te gaan
wij hebben bij het dolphin academy gezwommen met de dolfijnen echt een onvergetelijke ervaring we hebben ook gesnorkeld op zo'n rif ben de naam effe kwijt ?
en we hebben een eilandtours gedaan in een oude vrachtwagen was echt heel leuk zo zie je heel veel van het eiland
willemstad zijn we heen gegaan met de boot vanaf het resort waar we zaten maar ik vond er echt niks aan vieze oude stad
maar ik moet zeggen dat de mensen er super aardig zijn
ik vond curacao erg mooi om eens mee te maken maar zou er niet nog eens heen gaan
ik dacht eerst dat 8 dagen te kort was maar het was precies lang genoeg