NOu idd heb ik last van een jetlag... en niet z'n kleine ook...
slaap snachts erg slecht, en overdag helemaal op..... ben helemaal verrot....
Heb ook nog geen zin en geen tijd (ben sinds woensdag ook weer aan het werk) om fotos online tezetten..... sorry damens.... ik zal eerdaags zeker een verslag neerzetten.. en fotos! wand heb der heeelll wat... (lees 900 fotos) gemaakt!!!!
dus nog ff geduld.. maar fotos komen der zeker aan!
Geeft niet joh die foto's komen vanzelf. Eerst maar eens goed bijkomen.
Wanneer ben je ook alweer terug gekomen? Ben nl wel benieuwd hoe lang je last kan hebben van zo'n jetlag. Ik wil nl een week nadat ik terug kom weer aan het werk gaan.
LindaV: jeetje jou vriend gaat echt afzien. Is dat wel handig om gelijk weer de volgende dag aan t werk te gaan? Maarja, wat moet dat moet he. Ik kom op een woensdag terug en de week erop op donderdag weer beginnen. Maar als ik me weer goed voel wil ik denk ik de maandag weer beginnen. Heb ik nog wat dagen over, ik ga in oktober nl ook weer 2 week naar Gran Canaria
Hee Linda, mooi dat je veilig bent aangekomen! Veel plezier daar!
bambi76
Geplaatst: 14-04-09 14:27
Klinkt goed linda...veel plezier!! Krijg gelijk zelf ook zin.. We hebben net onze tickets laten upgraden...we hebben nu stoelen met meer beenruimte en mogen 5 kg meer bagage meenemen! En dan voor een heel leuk prijsje We zeggen maar zo foutje bedankt!
Wij zijn ook comfort class gevlogen! Erg aangenaam moet ik je zeggen. Helaas zijn de mensen in de comfort class vaak een tikkelte verwend en ik hou daar niet zo van!
Tot snel jongens! We hebben net ons ontbijtje gegeten en gaan aan de azuurblauwe zee bruinen!!
@ Bambi: hoeveel koste dat als ik vragen mag? M'n vriend is nl 1.87 en dan 10 uur opgepropt zitten lijkt me niet echt lekker. Zelf zegt hij dat het hem niet uitmaakt, "van dat extra geld dat je voor comfort class betaald koop ik liever een extra excursie" zegt hij.
En Linda: ik ben jaloerss (in positieve zin hoor ). Veel plezier nog in de zee enzo!!