In Nederland enten we ons toch ook overal voor in?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blauw00gje schreef:In Oludeniz. Weet niet precies waar dat ligt..
A_lette schreef:Vliegen is leuk, komt vast wel goed
Zijn er trouwens nog bijwerkingen van die prikken? Behalve een paar stijve armen danZie best op tegen maandag, maar het komt vast wel goed. En als ik onderuit ga (ben goed in flauwvallen. Helaas) dan so be it. Neem toch aan dat ze daar vast wel weten hoe ze met mensen die flauwvallen om moeten gaan, veiligere plek kan bijna niet
cile205, waarom heb jij gekozen om geen prikken te nemen?
Nathalie schreef:Blauwoogje, waarom was dat een ramp?
Ik vind het een erg leuk waterpark! Supermooi uitzicht, lekker eten!En een hoop glijbanen. Ondanks dat ik niet zo van die hele hoge snelle glijbanen ben, heb ik me er erg goed vermaakt.
Saskia9 schreef:Ik heb besloten om me niet meer te laten enten,vorig jaar ook niet gedaan,en heb 2 weken midden in Turkije ook overleefd zonder prikken,en daar at ik dus echt niks wat op nederlands eten leek,dus mijn lichaam kan wel wat hebben denk ik zo!
Vandaag over 2 maanden ga ik naar Turkije..pfff ik heb er echt heeeeeeeeeeeeeeeel veel zin in!
Nadir schreef:Saskia9 schreef:Ik heb besloten om me niet meer te laten enten,vorig jaar ook niet gedaan,en heb 2 weken midden in Turkije ook overleefd zonder prikken,en daar at ik dus echt niks wat op nederlands eten leek,dus mijn lichaam kan wel wat hebben denk ik zo!
Vandaag over 2 maanden ga ik naar Turkije..pfff ik heb er echt heeeeeeeeeeeeeeeel veel zin in!
Daar gaat het niet om. Het is ook niet zo dat je per definitie ziek moet worden van het eten. Het kan zo zijn dat ze in de keukens erg schoon zijn geweest. Je kunt nu wel ergens terecht komen waar ze hun handen niet zo goed wassen.....
En dan? Als die bacterie er in zit is je lichaam daar echt niet tegen bestand zonder die prik...
Saskia9 schreef:Weet ik wel,maar dat kan in Nederland net zo goed gebeuren,ik ben zelf eigenlijk helemaal niet zo van het enten,griepprik en dat soort dingen.als je ziek word,word je toch wel ziek,geent of niet geent..
Er kan altijd van alles gebeuren,ik wil niet in een glazen hokje gaan wonen