Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat kun je dan ook maar beter doen
Maar ik heb er ook onwijs veel zin in!
). Voor de huurauto hebben ze er nooit naar gevraagd.
Dan heb ik dat toch al zeker. Zal gelijk ook even vragen waar ik eventueel zo een echtheidsverklaring in het Engels moet aanvragen (en of dat wel kan hier in BE).
Allemaal wel heel spannend hoor.
Mocht er wel wat gevraagd worden, dan is het fijn dat je kan aantonen waar je blijft. Bv een copy van de reservering van je hostel/hotel. Al mijn papieren had ik in een snelhechter in mijn laptoptas zodat het netjes bij elkaar bleef.

Wou het eerst ook niet doen maar goed, better safe than sorry. Het is niet duur.
) veel duurder dan in NL! Voor mijn haar & makeup trial + op de dag zelf ben ik $350 kwijt! En volgens mij is dat ook nog excl tax & tip. In Nederland is dat veel goedkoper. 
Anthea schreef:Yarrah, wat betaal jij voor je kleren of waar haal jij ze? Ik vind het namelijk ongeveer hetzelfde als NL. Vorige winter betaalde ik nog $200 voor een north face donsjas (50% korting) en $80 voor een Le Chateau jurkje, ook 50% korting.
Anthea schreef:Ik ga alweer bijna trouwen, nog geen 2 weken meer.. Vrijdag heb ik mijn haar & makeup trial in Banff. Ik vind trouwen hier trouwens () veel duurder dan in NL! Voor mijn haar & makeup trial + op de dag zelf ben ik $350 kwijt! En volgens mij is dat ook nog excl tax & tip. In Nederland is dat veel goedkoper.

haha. Nou ja, te laat, zal gewoon op tijd moeten boeken om terug te keren