Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yarrah schreef:Ik zal zowiezo niets boeken, het is nog rustig en je bent heel flexible. Canada is een heerlijk land om op de "bonnefooi" rond te reizen. Geen plannen maken. Praten met de locals en zij komen meestal met de leukste dingen en ideeen.
Heel veel plezier.
Wij hebben ook weer plannen om in september weer, ja weer naar canada de gaan. Plannen???? Niet echt we huren een camper en we zien wel.
_Daphne schreef:yarrah schreef:Ik zal zowiezo niets boeken, het is nog rustig en je bent heel flexible. Canada is een heerlijk land om op de "bonnefooi" rond te reizen. Geen plannen maken. Praten met de locals en zij komen meestal met de leukste dingen en ideeen.
Heel veel plezier.
Wij hebben ook weer plannen om in september weer, ja weer naar canada de gaan. Plannen???? Niet echt we huren een camper en we zien wel.
Oke, dat is fijn om te weten!Ik reis alleen met bus of trein, dus dat is wel een beperking. De laatste twee weken reis ik wel met een camper met mijn ouders, daar hebben we ook nog niet echt iets voor geboekt. Alleen voor tijdens de Calgary Stampede
![]()
Voor mezelf vind ik het fijn om in ieder geval ergens terecht te kunnen de eerste periode, lichte controlfreak haha! Maar dan laat ik het zo en hoop ik leuke mensen te ontmoeten etc
tweety_be schreef:Wat ik ook zeker ga meenemen zijn: reisplug en stekkerdoos, gsm, fototoestel, e-reader, notebook/tablet, laders van al deze electronica.
tweety_be schreef:Kreeg de tip om ginds een auto te kopen, iemand daar ervaring mee?