Ik snapte hem ook meteen.
Veel plezier in de buurt waar ik nu had moeten zijn.
hopelijk worden jullie wijzer deze dagen.
Vanmorgen de laatste bloemen afbouwen en dan kunnen ze mee vanmiddag. Een iets andere twist dan gebuikelijk. Bloemen maar dan anders.
Al zijn er ook zijden bloemen overigens. We hadden geen zin in snel verwelkende dure hoopjes gif. Dit is duurzaam.
Het was fijn mijn papa gister al opgehaald te hebben. Een avond die even de hoofden verzetten. Vanavond brengen we hem weer terug en blijven dan daar slapen ivm de afstand na een lange heftige dag.
Wat wel grappig is, mijn vader haat knutselen en zo omdat het niet nuttig is. Omdat ik met 1,5 arm niet vlot ga en gv domweg geen tijd heeft gehad moesten we gisteravond wel aan de slag tot half 11. En eerst tjsa ik help wel maar ... en gaandeweg de avond. Dit is leuk.
Net zo leuk als printplaten maken.
Vaak de slappe lach na "domme" fouten als in omgekeerd monteren. Zijn kleurenblindheid is dan wel onhandig. Later waren ze met zijn tweeen bezig, mijn arm was er klaar mee. En soms help er klopt iets niet
ik kijk en ah die moet daarop dan past het wel
of ik kan dat en dat niet vinden. Eh dat is een ander zakje jullie zitten een bladzijde te ver.
Even ontspannend dus. Dat was fijn.