Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dallista schreef:Ben ik gelukkig niet de enige die over eten droomtBen me ook aan het voorbereiden, het plezier vooraf is minstens net zo leuk als de reis zelf. *droomt over American Chinese orange chicken en cake batter icecream en krab en andere yummies*
Faline schreef:Ik zal mijn vliegtickets nu toch maar eens definitief gaan boeken.
Nog tips qua goedkope sites? Laatste keer heb ik direct via KLM geboekt, dat was toen het goedkoopst. Maar het blijft een chaos van verschillende sites en aanbieders.
Naar LAX wil ik een directe vlucht dat is met KLM mogelijk heb ik gezien en de terugweg is vanaf Orlando, dus helaas geen directe vlucht maar goed, dat overleef ik vast wel![]()
Ohja, terugweg moet om te boeken zijn naar een andere datum. (Kan zijn dat we eerder of later arriveren en klaar zijn.)
Ekeif96 schreef:Even een vraagje om verassingen te voorkomen
Weet iemand of ik iets zou moeten regelen om Canada vanuit Amerika te bezoeken?
Ik ben dus momenteel in Amerika en heb in de planning staan om 1 dagje naar Canada te gaan (met de auto).
Ik ben dus benieuwd of ik iets daarvoor moet regelen
Nadir schreef:Wij zijn in Niagara Falls overgestoken naar Canada en dat was geen enkel probleem... In Canada vroegen ze wat we kwamen doen (de watervallen van de andere kant bekijken) en we kwamen zelfs de VS gewoon weer in. (Ondanks dat ze op JFK onze paspoorten niet hadden gestempeld en we dus niet konden bewijzen dat we daar vandaan kwamen)