Zo leuk om jullie bezig te zien. Benieuwd om hem te ontmoeten. Zal wel een monster naast mij zijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zo leuk om jullie bezig te zien. Benieuwd om hem te ontmoeten. Zal wel een monster naast mij zijn
manja39 schreef:Te Schattig!!!
Zo lijkt Callas een kleintje als ze naast Diego staat.
Wat een braverd is het.
Kaatastrof schreef:Ach wat een goedzak die DiëgoZo leuk om jullie bezig te zien. Benieuwd om hem te ontmoeten. Zal wel een monster naast mij zijn
Sintara schreef:Jullie doen het echt super goed! Ook fijn dat de truuk met gelijkelijk iets hoger poetsen heeft gewerkt met het stilstaan bij het opstapje.
Ik wou je nog wel meegeven dat bij 3:09, wanneer je het zadel eraf haalt je jezelf wel op een risicovolle plek hebt opgesteld. Stel dat de paarden even opschrikken van wat dan ook dan sta je daar niet veilig, zeker niet met je handen vol
balance schreef:Gaat goed zo, leuk filmpje. Heeft hij het masker laten zitten?
tamary schreef:Bewegen is nog wel eens compenseren voor het gewicht dat aan zijn lijf hangt zo. Leer hem zijn voorbenen wijder te zetten als jij druk op de stijgbeugel zet, dan staat hij stevig en is bewegen om jouw opstijgen op te vangen niet meer nodig.

tamary schreef:Het geeft hem daarnaast ook een antwoord op "wat moet ik doen als mens dit doet" en dat mens dan dus ook stopt met dat doen, want goede reactie op hulp.
Ook stukje weer van wijken voor druk lost dit op en gewoon gaan staan slapen is juiste antwoord onderscheidt maken.
Sterrebell schreef:Ik kan je de maskers van forhorses aanbevelen. De enige maskers die goed blijven zitten en mijn zware eczemer met behoorlijk (on) handige schuurkunsten krijgt hem niet af. En blijft heel.
Kost wel wat. Weet ook niet of ze in zijn maat te krijgen zijn maar volgens mij wordt alles op maat gemaakt.
Sudo crème kan helpen, honingzalf, groene klei, castor olie of neem olie. Misschien zit er wat voor je tussen
Hij was braaf.
Wat vraagjes..balance schreef:Klinkt toch goed, waardevolle les dit keer voor jouWat vraagjes..
Heb je niet twee longeer lijnen om aan hem vast te knopen totdat je lange leidsels hebt?
Hij is op een nieuwe plek moet aan alles wennen. Waarom niet gewoon nieuwe aanwijzingen geven, in het Engels bijvoorbeeld? Gee, Haw, backup, walk up/on/Step up en whoa verzin het maar.
Zo zou ik het aanpakken maar iedereen is anders.
balance schreef:Niks leuker dan zo’n leerproces
Tinka schreef:Dat kan Erwin vast wel toch.
Hier komt dinsdag de paarden tandarts, ben benieuwd of het gaat lukken zonder sedatie bij de zwarte monsters.
Als het niet lukt doet donderdag de dierenarts het met sedatie. Die komt namelijk voor röntgenfoto's van Mercy haar achterbenen. Wel spannend, ze wil rechtsachter niet geven bij de hoefsmid, zelfs niet met pijnstiller. Ik hoop niet dat het heel ernstig is. Ik kon ook meteen naar een kliniek, maar dat is 2 uur rijden over van die binnendoor weggetjes. Dus maar eerst thuis kijken of we er achter kunnen komen wat het is.
Tinka schreef:Ik heb wel contact gehad met jouw tandarts, maar ze kon niet zeggen hoeveel de reiskosten zouden zijn en ik moest dan wel al een afspraak maken. Dat wou ik niet doen. Deze komt via de buurvrouw, schijnt ook erg goed te zijn. Misschien is het wel dezelfde, haha, we zullen zien.
Sintara schreef:Ja ijzers zijn niet geweldig voor een hoef. Op zijn best een noodzakelijk kwaad maar nooit echt fijn..