Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn laatste paar gewone schoenen besloten gisterochtend de geest te geven. En de jacht naar passende in mijn rotmaat (in de lengte maat 37,5 in de breedte maat 39 en heel hoge voetboog links
) is meestal langdurig en kostbaar. Winkel 3 had een paar dat soort van ok zat gelukkig. Charmante bruine bonken
Maar dat waren ook meteen de duurste van de winkel zowat
maar zo laat terug dat vertrekken geen optie meer was. Vanmiddag tweede poging.
de damesversie van deze schoen was maat 42 nog te krap.
niets met mijn papa maar dicht genoeg bij om hier te blijven. Ik stond echt op het punt te vertrekken anders had ik kunnen omdraaien onderweg.
alle afspraken van komende week ga ik morgen afzeggen.
en voor mij is een knikje, schouderklopje op links of een boks net zo waardevol. Maar wat wordt daar soms vreemd op gereageerd.
zelfs mijn uitleg waarom wordt soms niet begrepen. Dat wordt nog wat komende dagen.
karuna schreef:Ik zit er ook niet mee, maar verbaas me er slechts over.Schouder in brace helpt wel iets trouwens als ze met een rechter hand naar voren komen aanstormen.
Maar wel merkwaardig, je zou toch denken dat er iets geleerd is van covid en besmettingen maar nope
karuna schreef:Ik zit er ook niet mee, maar verbaas me er slechts over.Schouder in brace helpt wel iets trouwens als ze met een rechter hand naar voren komen aanstormen.
Maar wel merkwaardig, je zou toch denken dat er iets geleerd is van covid en besmettingen maar nope
We hebben een fijne bomenhub in de buurt.
en alles knakt er op los maar bewegen gaat nu dus wel de goede kant op. Hoewel een rotreden is het voor mijn schouder wel beter deze extra "rust"