Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithO schreef:Het is inderdaad erg warm deze week. Hopelijk kun je in de ochtenden nog leuk skiën.
Irritant van die lawaaiige buren in je appartement. In Hinterglemm hadden wij dat 3 jaar geleden ook. Zaten er een paar studenten in het appartement onder ons en het klonk echt alsof ze de boel helemaal afbraken. 's Ochtends lag er gewoon meubilair buiten op het veld wat ze gewoon uit het raam en van het balkon hadden gegooid
Helaas geen beheerder te bereiken daar. Sindsdien let ik wel iets beter op waar ik een appartement huur.
Doubtless schreef:Nou inderdaad, wat een nare rotsituatie! Ik ben benieuwd wat er uit die bloedonderzoeken komt
smurffie schreef:Ik zei gister toen het in onze app gedeeld werd gelijk dat het meer klonk als een beroerde dealer of slecht maat houden.
Doubtless schreef:smurffie schreef:Ik zei gister toen het in onze app gedeeld werd gelijk dat het meer klonk als een beroerde dealer of slecht maat houden.
Het is niet normaal dat er op een wintersportvakantie met de vereniging 9 mensen naar het ziekenhuis moeten... Slecht maat houden lijkt me ook gezien de symptomen echt niet de oorzaak.