Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aan iedereen die hier gepost heeft en tips gegeven heeft: enorme dank je wel. Vooral het budget was een enorm struikelblok. Uiteindelijk zijn we 25 dagen weg geweest, hebben we 5000 km gereden, ontzettend veel parken gedaan, veel buiten de deur gegeten en gedronken en zijn we ruim onder het budget van 3000 euro pp gebleven. Elk van ons heeft ook minstens 1 luxeactiviteit gedaan zoals helikoptervlucht, shark cave diving, bungee jumpen, sunsetdrives etc. Als we niet zo ontzettend veel wijn hadden gedronken waren we zelfs heel heel heel erg onder budget gegaan :’) we hadden een mooie mix tussen hostels en lodge. Sommige hostels zijn zo ontzettend mooi en luxe! En de lodge waren ook echt prachtig voor geen geld.
ik ben ontzettend blij dat ik geweest ben en wil ook zeker terug 
poes schreef:Ik moet zeggen dat ik ook daardoor best verrast ben dat mensen erheen willen emigreren. Zit je dan niet ‘vast’ in het witte wereldje? Ik was op een gegeven moment al die tot op de tanden gewapende versterkte burchten kotsbeu. Het scheelde wel enorm per regio! Ben erg benieuwd hoe jij dat verder ervaart idd Emma.
maar ik vond het niet te vergelijken. Ik heb gelukkig ook een meerkleurige vriendengroep en collega’s.