Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dani schreef:Hé, raar, eerst ging die link direct naar 't hotel maar nu zie ik ook de hele lijst. Anyway, het is 't Hipark Résidence Serris-Val d'Europe.
echt een aanrader dit hotel!
hoef je niet voor naar het park
Celiien schreef:Met hoeveel ben je?
Ik vond persoonlijk DCR erg fijn, mooie bungalows, schoon, lekker de ruimte (waren met 6 volwassenen). ontbijt ophalen bij een punt, eten in de hut en hoppa naar t park met de auto. je hoeft neit te wachten op een shuttle oid, gewoon op je eigen tijd heen en weer.
Vanaf DCR zijn er sowieso geen bussen richting t park, en anders is t +-30 minuten lopen
We zijn met twee volwassenen en twee kinderen (5 en 7 jaar oud). De bungalow is wel dik 100 euro duurder... Dus even goed over nadenken. Komen er dan nog parkeerkosten bij het park zelf bij? Weet jij toevallig of de andere hotels wel te lopen zijn?

(Dik) 500 euro vind ik nog wel te overzien. Er komen dan alleen nog kosten bij voor de past passes denk ik?
Celestial schreef:BloemBloem schreef:2 volwassene en 1 kind Celestial
Onder de 6 jaar? Anders is wel gek dat er zo'n groot verschil is... Misschien dan toch nog eens naar andere data kijken.![]()
Ik lees nu dat de fast passes alleen verkregen kunnen worden bij de duurdere hotels... Kan je ze niet ook los kopen?
Keet schreef:Fast passes moet je in het park ophalen bij de attracties met je toegangspasje. Zijn gratis.
http://www.disneylandparis.nl/gastenservices/fast-pass/
Zijn wel betaalde systemen ook geloof ik, maar dat weet ik niet zeker. De VIP zie tekst hier boven