wie heeft er ervaring met de reizen van oad naar disney? Als je via hun met een bus gaat, hoe laat kom je dan aan, en heeft iemand toevallig ook een idee wat de opstaptijd is voor amsterdam. En bij vertrek, hoe laat vertrek je dan van disney?
mbkaatje
Geplaatst: 24-11-10 17:00
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar ik heb wel gelezen dat je begin v/d middag aankomt en op de vertrekdag rond een uur of 4 weer in de bus moet zitten.
Maar zeker weten doe ik het niet hoor. Ik beschik over eigen vervoer en zou (daardoor) niet zo snel met de bus gaan.
Bijna niemand plaatst daar nog tripreports. Wel jammer. Vandaag zag ik een paar sneeuwfoto's. Maar nog niet zo heel veel sneeuw. Het zag er wel leuk uit.
Wij gaan in de kerstvakantie nog een dagje weg, als londen afvalt wil ik eigelijk wel graag nog een dagje disney
Fammiie_x
Geplaatst: 29-11-10 19:16
Maar zijn er nu dan met de sneeuw ook niet veel attracie's dicht?
Hier sneeuwt het nu ookal
Ohja labyrinth, Oad is wel goed hoor Ik heb er geen problemen mee gehad Met de herfstvakantie ben ik gegaan, zondag Rond 6 uur 's ochtends bij de capelse brug opgestapt en rond een uurtje of 1 bij het hotel geloof ik aangekomen. en rond 3 uur gingen we weer weg (woensdag).
Nou uit eindelijk toch geboekt hoor. Het is wel veel geld maar ja, zeker in die periode krijg je er ook echt wat voor terug, al zal het wel redelijk druk zijn. Fastpass-tactieken gaan bedenken ;p Heel erg bedankt bonney4evver voor alle informatie. We gaan nu dus op 28 december, 3 dagen naar disney, we slapen in Cheyenne, en we reizen met oad
Wat leuk Labyrinth! Net niet met oud en nieuw dus. Schijnt dan ook mega druk te zijn.
labyrinth
Geplaatst: 30-11-10 11:54
In die dagen ertussen of met oud en nieuwe bedoel je?
Ik hoop namelijk dat (aangezien er nu nog steeds geboekt kan worden voor de hotels etc) dat het niet op z'n drukst zal zijn, maar ja kleine kans denk ik.
Tijdens oud en nieuw bedoel ik. Ik ben er nooit zelf geweest, maar heb gelezen dat er dan veel dagjesmensen zijn die dus speciaal voor de nieuwjaarsavond komen. Die zullen misschien geen gebruik maken van een hotel.
Wel balen van die busreis met oad is, dat je afhankelijk bent van of er genoeg mensen meegaan, iemand enig idee hoe vaak zo'n reis gecancelled moet worden door te weinig inschrijving?
Graag gedaan. Wat goed dat je hebt geboekt! Keek net nog even in hey systeem en ook Cheyenne, NPB en SQ zitten nu allemaal vol op die data Ik kan nergens iets vinden over de bus.. Waar had je dat gelezen?
sporten
Geplaatst: 03-12-10 11:38
ben al paar keer geweest
meestal met de bus laat avonds uit nederland volgende ochend vroeg bij park
laatste keer zijn we met vliegtuig gegaan
kost minder tijd en normaal tijd weg en aankomen en rijdt bussen op neer naar park toe en weer terug airport
om de 3 jaar ga ik weer heen met vriendin is vaste prik
Angeliekje
Geplaatst: 03-12-10 13:09
Ik ben eergisteren weer terug gekomen van drie dagen Disney. Er lag inderdaad wel sneeuw, maar het was minder koud dan hier overdag. s'Avonds hebben we 1x staan klappertanden met zn allen, maar voor de rest was het goed te doen! Dit was nu mijn derde keer, en over twee jaar gaan we weer een keertje, maar dan s'zomers.
Leuke foto's. Dat beetje sneeuw maakt het net nog iets aparter. Wij zijn vorig jaar met kerst geweest en we willen de volgende keer ook in de zomerperiode gaan. Toch is deze tijd wel heel erg leuk, als ik naar de foto van het verlichte kasteel kijk!
Angeliekje
Geplaatst: 03-12-10 13:47
Het is rond deze tijd ook wel erg mooi. Ze houden nu ook een lichtjes ceremonie rond 18.30u dat ik dacht dat het was. Eerst wordt de kerstboom "aangestoken" op een hele mooie manier, en daarna is het kasteel aan de beurt. Echt hartstikke mooi was dat om te zien!
Schitterende foto's Marjon, vooral die avondfoto's zijn om te smullen. Dat red ik niet met m'n compactcameraatje. Alhoewel ik wel aardige foto's in de avond heb gemaakt in Bosrijk.