Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) maar ze zitten hier wel 

, in winkels zoals bakker. Als er grote uitverkoop is en er is een stormloop dan staan mensen zelfs buiten in de rij te gewoon rustig en netjes wachten tot ze de winkel in mogen!!
Jonge kinderen en baby's staan echt in het middelpunt. Ook tienerjongens komen met mijn zoontje praten in de skytrain of spelen kiekeboe vanaf hun stoel.
Yasmine schreef:Wat ik een heel leuk cultureel verschil vond in Vancouver was hoe iédere persoon de buschauffeur een bedankje toeriep bij het afstappen. Maakte niet uit of je vooraan, halverwege of achteraan de bus uitstapte, iedereen schreeuwde een heel vriendelijke en welgemeende thank you naar de buschauffeur. Dat vond ik heel typerend voor hoe lief en zachtaardig Canadezen zijn
Yasmine schreef:Wat ik een heel leuk cultureel verschil vond in Vancouver was hoe iédere persoon de buschauffeur een bedankje toeriep bij het afstappen. Maakte niet uit of je vooraan, halverwege of achteraan de bus uitstapte, iedereen schreeuwde een heel vriendelijke en welgemeende thank you naar de buschauffeur. Dat vond ik heel typerend voor hoe lief en zachtaardig Canadezen zijn

.
)
. Hier op de ranch loop ik altijd in m'n werkwranglers en werkschoenen. En de winter al helemaal, coveralls, muckboots etc
. Vind dat wel lekker hoor, toen ik klein was vond ik het altijd heerlijk om in m'n 'oude' kleren te spelen. Maar nu ik altijd werkkleren aan heb, vind ik het ook weer leuker om af en toe m'n 'nette' outfit aan te doen.
.
Maar ook de verschillen tussen oost en west. Ik lees dus wel dat hier dingen toch weer andere gaan als in het westen..
Gisteren was de eerste keer deze winter dat ik de paarden eerder naar binnen heb gehaald. Normaal in een sneeuwstorm willen ze niet naar binnen maar gisteren stonden ze bij de draad met een complete wit hoofd