Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Geen straf
wel duur. Anders is buffalo grill een optie bij Nancy of Epinal 85 of 90 km.
Zelf koken of op zich ok sushi bij leclerc kopen. Die is wel ok maar niet te vergelijken met dat restaurant.
en mogelijk zijn nog een afspraak nummer zes ergens deze week en misschien een afspraak nummer zeven als het dak meteen gerepareerd kan worden.karuna schreef:De dag sloten we uiteindelijk af toe voor nu met twee keer wat verdrietiger nieuws uit Nederland van het thuisfront. Ook daar is niks aan te doen en de ene kant wel verwacht, maar de andere kant heel erg onverwachts, maar ja, op dat moet weer een plek krijgen even alleen kunnen we op afstand gewoon niets doen verder.
dat zal raar zijn
even een fijne meevaller. Veel spullen weg zonder zelf te tillen en meer ruimte weer, boven een kast leeg en een niet gebruikt tweepersoons bed. Beneden uit de schuur veel ongebruikte stoelen. Ik maak de volgende keer een afspraak voor nog meer spullen.
Dat ruimt op
die nu twee weekenden is twee keer per dag. Zaterdag waren we te laat en de zondag heel vroeg optie kon nog wel. Gezellig diepvriestenen oplopen met warme koffie halverwege
in de zomer is het daar soms best druk. Nu heerlijk verlaten en mooi uitzicht. Een heerlijk weer.. En ook nog een onverwachte ijsvogel gezien.
en een groep edelherten. Mooie uitzichten over de drooggevallen bedding van de Lesse ook.

even normaal en zonder sjit zou wel fijn zijn.
maar goddank liever teveel dan te weinig. Maar toch elk moment telefoon kunnen krijgen maakt het niet rustgevender
iedere keer stress als de telefoon gaat
Spannend wel. Hoe gaat zijn lichaam er op reageren.
overigens de oudste starter geloof ik in Nederland dat dan weer wel
de aanpak is grondig maar erg prijzig en dan is ongeveer ook alles dood dat maar wil leven in huis
en is alles 10 jaar gegarandeerd vrij van knagers) er mag dan voor dagen geen stroom, plant of voedsel zijn in het woongedeelte van het huis, dus woonkamer, keuken, slaapkamer en badkamer boven. Vriezer en koelkast moeten verkassen naar de schuur (hopelijk helpen ze ermee met verplaatsen). Daarna moet ik na drie dagen in de camper leven een paar uur heel goed luchten en mag de stroom er weer op. Daarna zou het woonbaar zijn maar ik vertrek daarna dan naar nederland voor mijn eigen veiligheid voor de zekerheid.
spaargeld
al was de eerste keer wel even spannend voor iedereen.
ik ben na een chaotische week (met taaie instanties die een communicatie chaos veroorzaken. Niet bellen als ze wel moeten bellen wel bellen, maar dan naar de verkeerde of bellen terwijl het niet nodig is,en meer van dat soort dingen. )
Gv is er ongeveer net zo aan toe, maar die slaapt in ieder geval nog aardig oké. Maar hij is ook echt met z'n tandvlees al bezig. En probeert tussendoor ook nog z'n werk een beetje fatsoenlijk te doen.